Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@06:08:54 GMT

حریف استقلال به دنبال خرید ۲۵ میلیون یورویی!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۵۰۷

حریف استقلال به دنبال خرید ۲۵ میلیون یورویی!

الهلال عربستان برای جایگزینی جووینکو به دنبال بازیکنی است که رقم انتقال او ۲۵ میلیون یورو است. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، الهلال برای تقویت خود در لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعد لیگ عربستان روی یک بازیکن گران قیمت دست گذاشته است.

گزینه مورد علاقه ژاردیم برای تقویت خط میانی متئوس پریرا هافبک برزیلی وست بروموویچ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الهلال عربستان برای جذب این بازیکن برزیلی پیشنهادی کمتر از ۱۸ میلیون یورو داده است که این با مخالفت باشگاه انگلیسی مواجه شده است.

وست بروموویچ برای فروش این بازیکن خود به الهلال ۲۵ میلیون یورو می خواهد و باید دید که آیا باشگاه عربستانی حاضر به پرداخت این رقم خواهد بود یا نه که البته احتمال پرداخت آن بیشتر از نپرداختن است.

الهلال پیش از این با موسی مارگا مهاجم سرشناس پورتو قرارداد امضا کرد و قصد دارد که برای جایگزینی جووینکو یک بازیکن بزرگ جذب کند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال و استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم

به نظر می‌رسد عربستان با برگزاری یک تور برای پروژه نئوم قصد دارد پیشرفت‌های انجام‌شده پروژه The Line را به نمایش بگذارد.

به گزارش دیجیاتو، عربستان احتمالاً میزبان سرمایه‌گذاران مختلف خواهد بود. هدف این گردهمایی و بازدید از نئوم، علاقه‌مندکردن بانکداران و سرمایه‌گذاران به این شهر بیابانی است. پیش‌ازاین عربستان با برگزاری نمایشگاه در شهر‌های مختلف مانند نیویورک و لندن و با نشان‌دادن ویدیو‌های واقعیت مجازی از این شهر، قصد داشت تا سرمایه‌گذاران را به این پروژه جاه‌طلبانه ترغیب کند.

جذب سرمایه‌گذاران برای پروژه نئوم عربستان

نئوم دارای قسمت‌های مختلفی است و یکی از عجیب‌ترین آن‌ها، پروژه The Line است که به‌صورت یک شهر افقی ساخته می‌شود و قرار است تا سال ۲۰۳۰ تکمیل گردد. البته به‌نظر می‌رسد عربستان اخیراً خیال‌پردازی خود را برای این پروژه کاهش داده است. درحالی که دولت این کشور در مقطعی امیدوار بود تا سال ۲۰۳۰ حدود ۱.۵ میلیون نفر در The Line زندگی کنند، اکنون انتظار دارد که تا آن زمان کمتر از ۳۰۰ هزار نفر را در این شهر جای دهد.

به گفته برخی از منابع آگاه، تاکنون برخی از بانک‌های خارجی در ارائه وام‌های کلان به نئوم مردد بوده‌اند، زیرا عربستان هنوز به این پروژه ضمانت دولتی نداده است. بیشتر بودجه نئوم تاکنون به صورت تزریق سهام از سوی صاحب آن یعنی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی که توسط ولیعهد، «محمد بن سلمان» مدیریت می‌شود، فراهم شده است.

عربستان قصد دارد برنامه‌های چشم‌انداز ۲۰۳۰ تا حدودی از طریق سرمایه‌های خارجی تأمین شود و امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ سالانه به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برسد که تقریباً سه برابر بیشتر از آنچه تاکنون به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس