Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: سال ۷۹ و در زمان تاسیس مرکز، تعداد وکلای کشور به ۴ هزار نفر نمی‌رسید، اما امروز ۸۱ هزار وکیل در کشور فعال هستند.

علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: بر اساس آماری که از دفاتر معاضدت قوه قضائیه به ما رسیده است نرخ معاضدت مرکز وکلا حدوداً ۵ برابر کانون‌های وکلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من آمار مرکز وکلای قوه قضائیه را اعلام می‌کنم و درخواستم این است که کانون وکلا نیز آمار خود را درباره فعالیت‌های حقوقی انجام شده خود ارائه دهند.

رئیس مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اضافه کرد: ما طی این دو سال ۲۱ هزار و ۷۶۱ وکیل معاضدتی در باب پرونده‌های مختلف با موضوع متفاوت معرفی کردیم.

بهادری جهرمی همچنین یادآور شد: ۵۲ هزار و ۸۰۰ وکیل تسخیری نیز طی ۲ سال گذشته از طرف کانون وکلای قوه قضائیه معرفی شده است.

 

ارائه بیش از ۵ میلیون مشاوره حضوری و تلفنی!

وی تصریح کرد: تعداد مشاوره‌های حقوقی ارائه شده در دفاتر قضایی به ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار مشاوره حقوقی رسیده است و آمار مشاوره‌های تلفنی هم در دفاتر قضایی ببیش از ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار مشاوره بوده است.

رئیس مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: سال ۷۹ که مرکز تاسیس شد، تعداد وکلای کشور به ۴ هزار نفر نمی‌رسید، اما امروز ۸۱ هزار وکیل در کشور فعال هستند امروز نسبت به سال ۷۹، میزان دسترسی به وکیل ۲۰ برابر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه قضائیه کانون وکلا مرکز وکلای قوه قضاییه دادگستری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، ارائه مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان از مهمترین فعالیت‌هایی بود که به همت و پیگیری این معاونت در طول سال گذشته با جدیت انجام شد.

وی افزود: ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و یک مرکز همسان‌گزینی در سطح استان کردستان توانسته اند با همکاری و پیگیری معاونت امور جوانان این اداره کل مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.

معاون امور جوانان همچنین از آغاز فعالیت مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان تحت عنوان وصال شیرین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره جوانان و خانواده در دستور کار این معاونت قرار دارد.

این دیدار به منظور ارزیابی فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در سال گذشته و همچنین بررسی زمینه توسعه همکاری و افزایش تعامل و هم سویی در انجام کارهای حوزه جوانان با ثبت احوال استان انجام شد.

کد خبر 6064285

دیگر خبرها

  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز از گردشگران: این مساجد برای ما وقف شده | نمی‌فهمید حالی‌‌تان می‌کنیم!
  • اهمیت تداوم ارائه خدمات مشاوره ازدواج در نوروز
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • رفع اختلال تلفنی در ۵ مرکز مخابراتی همدان
  • افزایش ۸/۸ درصدی مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • ارائه ۲۲ هزار خدمت درمانی در هفته اول تعطیلات نوروزی در مراکز آموزشی ودرمانی تبریز
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • حضور فعال حوزویان و استقبال مردم در نمایشگاه قرآن