Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تپانچه در مرحله دقت ماده تپانچه ۲۵ متر بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ در رده شانزدهم ایستاد. به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، ششمین روز از بازی‌های المپیک توکیو با پیگیری مرحله مقدماتی (دقت) تپانچه ۲۵ متر زنان آغاز شد. هانیه رستمیان پرچمدار زن کاروان ایران در مرحله دقت این ماده در کنار ۴۵ تیرانداز دیگر رقابت کرد و در پایان با رکورد ۲۸۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ در رده شانزدهم ایستاد. 

مرحله مقدماتی تپانچه ۲۵ متر در دو مرحله دقت و سرعت انجام می شود و مجموع امتیازات این دو مرحله فینالیست ها را مشخص خواهد کرد. مرحله دقت این ماده در چهار بخش انجام شد که رستمیان در بخش سوم در کنار ۱۱ تیرانداز رقابت کرد. مرحله سرعت و فینال تپانچه ۲۵ متر زنان فردا انجام‌می‌شود.

پیش از این هانیه رستمیان در تپانچه بادی زنان دهم و در تپانچه میکس بادی در کنار جواد فروغی پنجم شده بود.

نجمه خدمتی ، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده،  مهیار صداقت، جواد فروغی و هانیه رستمیان اسامی تیراندازان ایرانی حاضر در المپیک توکیو است. فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی این مسابقات در رده ۲۳ و ۳۰ ایستادند. تیم میکس تفنگ بادی متشکل از مهیار صداقت و نجمه خدمتی در رده پانزدهم ایستاد و مهیار صداقت در تفنگ بادی مردان نهم شد.

جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر صاحب عنوان قهرمانی شد و توانست اولین مدال المپیک تاریخ تیراندازی ایران و اولین مدال کاروان ایران در توکیو را کسب کند. 

مسابقات تیراندازی المپیک توکیو از شنبه دوم مرداد آغاز شده و تا یازدهم مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هانیه رستمیان المپیک 2020 توکیو تپانچه در المپیک هانیه رستمیان تپانچه ۲۵ متر مرحله دقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان همزمان با صبح پنجشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع نمایندگان قشر کارگری به میزبانی دفتر خود بیان کرد: اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را سال جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، تاکید کرد: همه اقشار مختلف به ویژه قشر کارگران باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه دامغان قشر کارگری را زحمتکش‌ترین قشر جامعه دانست و گفت: اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد و کارگران برای حفظ عزت کشور تلاش می‌کنند.

رستمیان با اشاره به نقش آفرینی کارگران در چرخش چرخ‌های اقتصادی کشورمان، گفت: تلاش کارگران برای تولید کشور «مجاهدانه» است

وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان ما هفت هزار نفر کارگر مستمری بگیر تأمین اجتماعی در شهرستان داریم که انتظار می‌رود مسئولان به مشکلات آنها رسیدگی کنند، گفت: نداشتن امنیت شغلی، عدم قرارداد کاری به صورت سالیانه، کامل نبودن سنوات کارگران عمده مشکلات قشر کارگری است که باید پیگیری و حل شود

کد خبر 6088392

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند