Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:08:34 GMT

۸۷ درصد دانش آموزان سردشتی در شبکه شاد عضویت دارند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۷۵۷

۸۷ درصد دانش آموزان سردشتی در شبکه شاد عضویت دارند

سید نجم الدین سمیعی روز چهارشنبه در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درصد حضور دانش آموزان شهری بیشتر از دانش آموزان روستایی در شبکه شاد است.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۷۶۰ دانش آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند ادامه داد: این شهرستان دارای هزار و ۲۰ کلاس درس است که در قالب ۳۱۰ مدرسه فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیعی با اشاره به تدوام شرایط کرونایی و لزوم فعالیت مدارس، اظهار کرد: تلاش می شود برنامه ریزی لازم برای حضور دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان پایه اول با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت با بیان اینکه بسته های آموزشی برای دانش آموزانی که در شبکه شاد نیستند تهیه و ارائه شده است بیان کرد: آماده سازی و گسترش پوشش سراسری اینترنت و تهیه تبلت و گوشی توسط خیرین، آموزش فرد به فرد در مدارس کم جمعیت روستایی، تهیه بسته های آموزشی، برگزاری کلاسهای فوق برنامه برای دانش آموزان از اهم اقدامات صورت گرفته در راستای گسترش عدالت آموزشی در شهرستان سردشت است.

وی اظهار کرد: ایجاد چت روم و مکالمه تصویری دو طرفه و آموزش استفاده کاربردی از آموزش های مجازی برای دانش آموزان و اولیا می تواند سبب ارتقای شاخص های کیفی آموزش باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت با بیان اینکه این شهرستان ۵۸ کلاس درس کمبود دارد گفت: ۲ مدرسه با ۲۴ کلاس تا مهرماه در این شهرستان گشایش می یابد.

به گزارش ایرنا سردشت در جنوبی ترین نقطه آذربایجان غربی در مرز ایران و عراق واقع شده است و دارای ۲۴ هزار و ۷۶۰ دانش آموز است.

برچسب‌ها کرونا مدارس آذربایجان غربی شبکه شاد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا مدارس آذربایجان غربی کرونا مدارس آذربایجان غربی شبکه شاد دانش آموزان دانش آموزان شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مولوی ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان دلیجان، اظهار کرد: بنا بر پیمایشی که از دانش‌آموزان دلیجانی غربال شده در سامانه در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و دهم در سامانه نورینو بر اساس خوداظهاری دانش‌آموزان انجام شده، اضطراب، افسردگی، رفتارهای خود آسیب‌رسان، نقص در مهارت برای انجام تکالیف تحصیلی، نقص در خودگردانی (نقص در اعتماد به نفس)، سوءاستفاده از کودکان و پرخاشگری، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۴۸ درصد دانش‌آموزان دختر شامل ۱۶۱ نفر و ۶۳ درصد دانش‌آموزان پسر شامل ۲۱۱ نفر در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در حال تحصیل هستند که این امر نشان می‌دهد دلیجان حدود ۱۰ درصد از میزان پیش بینی شده در برنامه هفتم جلوتر است.

وی با اشاره به وجود ۸ باب مدرسه متوسطه نظری در شهرستان دلیجان ادامه داد: میانگین نمرات درس ریاضی استان نسبت به متوسط کشوری بالاتر است اما میانگین شهرستان دلیجان از متوسط استان پایین‌تر است همچنین در رشته تجربی میانگین نمرات دلیجان از متوسط استان بالاتر و در رشته انسانی دلیجان وضعیت بسیار بهتری نسبت به استان دارد.

مولوی با اشاره به صنعتی بودن شهرستان دلیجان گفت: با توجه به نیاز دلیجان به نیروی کار، ضروری است تا به هنرستان‌های جوار صنعت توجه ویژه‌ای شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود در شهرستان‌های دلیجان، ساوه و زرندیه برای تضمین اشتغال مطمئن در آینده دانش‌آموزان، هدایت تحصیلی به درستی انجام شود.

کد خبر 6081230

دیگر خبرها

  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • ۴۰ درصد معلمان امسال وارد نظام دوری می شوند |‌ جزئیات درباره این شیوه به کار گیری معلمان
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد