Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری با اشاره به افزایش ۷.۵ درصدی تردد در جاده‌ها گفت: هم اکنون ترافیک در محور‌های چالوس محدوده پل زنگوله سنگین گزارش شده است علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با میزان، در توضیح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر اکثر جاده‌های کشور باز بوده و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های شمالی کشور گفت: هم اکنون ترافیک در محور‌های چالوس محدوده پل زنگوله سنگین گزارش شده و تردد هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.   وی افزود: درمحور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران گزارش شده و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.   آشوری گفت: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی نیز بارش باران گزارش شده است.   ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های پل فردیس و ایرانخودرو سنگین و در آزادراه کرج - قزوین محدوده نظرآباد نیمه سنگین است و در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و گیلان بارش بازار گزارش شده است.   وی درخصوص راه‌های مسدود گفت: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال محور‌های دارای انسداد فصلی است و شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر محور‌های مسدود شریانی هستند.   آشوری از مردم خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.   مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری گفت: براساس اطلاعات دریافتی از تردد شمار‌های فعال جاده‌های کشور تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز قبل افزایش ۷.۵ درصدی داشته است.   بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت راه‌های پرتردد/ کاهش ۴درصدی تردد در محور‌های برون شهری   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی راهداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راهداری جاده های کشور آخرین وضعیت گزارش شده جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای

به گزارش تابناک، دکتر مخبر با اشاره به گزارش های ارائه شده مبنی بر کاهش تلفات جاده ای در نوروز امسال خاطرنشان کرد: اینکه میزان تلفات تاکنون ۲۸ درصد کاهش داشته یک موفقیت و دستاورد است و باید به همه دست اندرکاران خسته نباشید بگوییم اما نکته مهمتر این است که حتی یک تلفات و کشته در جاده ها نیز قابل تحمل و پذیرفته نیست و اینکه خانواده های جانباختگان حوادث ترافیکی در این ایام عزادار شوند موضوعی دردناک و دشوار است.


وی با تأکید بر لزوم تقویت بخش نرم افزاری و تجهیزات مرتبط با قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: خوشبختانه در بخش تجهیزات و اقدامات نرم افزاری اتفاقات خوبی رخ داده اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید تلاش بیشتری برای جلوگیری از حوادث انجام دهیم.
معاون اول رئیس جمهور همچنین بر اهمیت ایمنی راه ها تأکید کرد و افزود تصمیمات خوبی از ابتدای دولت سیزدهم برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ها اتخاذ شد و خوشبختانه تا امروز بیش از ۵۰ درصد اهداف تعیین شده در رفع نقاط حادثه خیز محقق شده است.
دکتر مخبر با تأکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا تمامی نقاط حادثه خیز که توسط وزارت راه و پلیس مورد توافق قرار گرفته و صورتجلسه شده است را تا پایان سال رفع و اصلاح کنیم اظهار داشت: گزارش های کارشناسی گویای این حقیقت است که بیشتر تصادفات و حوادث جاده ای مربوط به عامل انسانی و بی احتیاطی رانندگان است که ضرورت دارد مقررات و قوانین بازدارنده در این خصوص تصویب شود و دولت نیز خود را موظف می داند که منابع مالی مرتبط با این برنامه ها را تأمین کند.


معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارتقاء کیفیت خودروهای تولید داخل تأکید و تصریح کرد: خودروسازان نباید با تولید خودروهای کم کیفیت جان مردم را به خطر بیاندازند و موظف هستند به تعهدات خود در استانداردسازی و ایمنی خودروها عمل کنند.
دکتر مخبر ادامه داد: مدیران شرکت های خودروساز کشور باید همزمان در جهت افزایش تولید و ارتقاء کیفیت خودروها گام بردارند و اگر نتوانند کیفیت تولیدات خود را ارتقاء دهند، این یک اشکال و ضعف مدیریتی است.


وی افزود: دولت سیزدهم در صحنه کار و فعالیت حضور دارد و امیدواریم با تلاش همه بخشها و با روحیه جهادی بتوانیم سال آینده شاهد گزارش های بهتر در کاهش هر چه بیشتر حوادث جاده ای و تلفات باشیم.


در این مراسم وزیر راه و شهرسازی نیز با بیان اینکه انجام این حجم از سفرهای نوروزی در آرامش و امنیت کامل در سایه تلاش همه مجموعه ها و بخشهای مرتبط انجام شده است، گفت: رفع نقاط حادثه خیز از اولویت های جدی دولت است و طی مدت اخیر بخش زیادی از نقاط حادثه خیز اصلاح شده که یک رکورد است.


سردار حسینی رئیس پلیس راهور فراجا نیز در این مراسم گزارشی از آخرین وضعیت جاده ها و تردد مسافران ارائه کرد و گفت: تا امروز بر اساس آخرین آمار سامانه ها بالغ بر ۱۱۰ میلیون تردد بین استانی در سطح کشور انجام شده و تعداد جانباختگان ناشی از حوادث جاده ای کاهش داشته است.


رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم هر کدام گزارشی از اقدامات صورت گرفته و خدمات ارائه شده در ایام نوروز ارائه کردند و از آمادگی کامل برای ارائه خدمات تا پایان سفرها خبر دادند.


گفتنی است معاون اول رئیس جمهور پس از حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، با همراهی وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رئیس پلیس راهور فراجا با بالگرد از محورهای مواصلاتی مابین تهران و استان مازندران از جمله جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بازدید کرد و از آخرین وضعیت ترددهای جاده ای و روند بازگشت مسافران نوروزی مطلع شد.


در این بازدید هوایی وزیر راه و شهرسازی گزارش دقیقی از وضعیت پروژه های افتتاح شده و یا در حال اجرا ارائه داد. قطعات و مسیر های باقی مانده آزادراه تهران-شمال و گره های ترافیکی موجود در این مسیر و همچنین وضعیت تسهیل عبور ومرور مسافران نوروزی پس از افتتاح مسیر رفت آزادراه منجیل-رودبار مورد بررسی قرار گرفت.


معاون اول رئیس جمهور پس از این بازدید با بالگرد عازم شهرستان چالوس شد و مورد استقبال استاندار مازندران و سایر مقامات محلی قرار گرفت.
دکتر محمد مخبر ضمن بازدید از این مسیرهای مهم مواصلاتی و همچنین قطعه چهارم آزادراه تهران-شمال، در جلسه ای به بررسی وضعیت گلوگاه های ترافیکی در این استان پرداخت.معاون اول رئیس‌جمهور در این جلسه تاکید کرد: مصمم هستیم با همیاری همه دستگاه ها به زودی منابع توسعه و استفاده از فازهای بعدی آزادراه تهران شمال فراهم شود.همچنین در این جلسه مقرر شد تا زمان بهره برداری کامل از آزادراه تهران شمال، به فوریت با تامین منابع از طرق مختلف، مسیرهای قدیمی تعریض و بهینه سازی شده تا عبور و مرور در این مناطق در زمان اوج ترافیک تسهیل شود.


دکتر مخبر در ادامه با حضور در میان عوامل دستگاه های مسئول در سفرهای نوروزی از جمله پلیس، راهداری، هلال احمر، اورژانس و... از تلاش های شبانه روزی آنها برای تسهیل سفرهای مردم و خدمات دهی مناسب به مسافران قدردانی کرد.
وی همچنین در گفتگو با برخی از مسافران عبوری وضعیت مسیر و نحوه خدمات دهی دستگاه های اجرایی در این ایام را جویا شد و برای‌ آنان در ادامه سفر آرزوی صحت و سلامت کرد.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده ای خوشحال کننده است
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد