Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین بیمارستان مجهز دائمی تنفسی ارتش در خاش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان و ائمه جمعه شیعه و سنی در این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از بیمارستان تنفسی خاش با اشاره به چند نکته در راستای محرومیت زدایی محوری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ارتش و نیروی زمینی با حفظ ارتقای توان رزمی و وظیفه ذاتی دفاع از حدود و مرزهای پهناور اسلامی در زمان صلح یک وظیفه‌ای را  رهبر معظم انقلاب بر عهده‌اش گذاشته و آن محرومیت‌زدایی بوده که فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اکنون در اینجا عهده‌دار این مسوولیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز به دست فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارمین بیمارستان تخصصی تنفسی سیار در سیستان وبلوچستان و دومین بیمارستان تنفسی در خاش راه‌اندازی می‌شود بیمارستانی که ساخت آن در روز یکشنبه شروع شده و همه مجموعه از کارکنان آن تا فرماندهی شبانه‌روز از آن روز  تا امروز بیدار بوده و حتی مردم این منطقه نیز در ساخت آن تلاش کردند.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش بیان کرد: تمام تجهیزات و امکاناتی که در بیمارستان تخصصی تنفسی خاش می‌بینید از عصر روز یکشنبه از استان‌های دیگر آمده و در اینجا مستقر شده و از همان روز عملیات اجرایی آغاز شده این بیمارستان یک بیمارستان ۶۰ تختخوابه بوده و قابلیت افزایش تا ۱۰۰ تخت خواب را نیز دارد.
وی تصریح کرد: بیمارستان تخصصی تنفسی خاش از لحظه افتتاح قابل بهره‌برداری است و می‌تواند بیماران را پذیرش کند این بیمارستان دارای دستگاه اکسیژن‌ساز، اتاق احیا و مانیتورینگ و همه آنچه که باید در بخش بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرد است.
سرهنگ رحمانی گفت: همه تجهیزات بیمارستان تخصصی تنفسی خاش نو و جدید هستند و برای نخستین بار به این شهرستان اهدا شده است.

وی ادامه داد: همچنین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایر استان‌ها هم اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند و خارج از بحث‌های آبرسانی در استان‌هایی مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده و با تمام مشغله‌ای که دارند به خاطر مردم نجیب، باصفا و مومن  این استان شبانه به منطقه آمده‌اند و در کنارتان هستند.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اظهارداشت: من به عنوان سرباز از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی سپاسگزاری می‌کنم و از تمام انسان‌هایی که اینجا هستند که در ۷۲ ساعت گذشته حتی لحظه‌ای ننشستند. /ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان تخصصی تنفسی تنفسی خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس