Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:14:57 GMT

سیمونه اینزاگی و تمجید از خرید جدید اینتر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۸۷۸

سیمونه اینزاگی و تمجید از خرید جدید اینتر

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر از عملکرد هاکان چالهان اوغلو راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش ورزش سه اینتر این روزها با سرمربی جدید خود یعنی سیمونه اینزاگی برای فصل جدید رقابت ها آماده می شود. آنها شب گذشته در دومین بازی پیش فصل خود رو در روی کروتونه قرار گرفتند و نهایتاً با ارائه یک نمایش فوق‌العاده حریف خود را با شش گل در هم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیمونه اینزاگی بعد از این پیروزی مقتدرانه تیمش گفت: "من راضی هستم؛ تیم پس از سه هفته تمرین فشرده بازی بسیار خوبی انجام داد. چالهان‌اوغلو همان کاری را انجام می دهد که به خاطر آن با او قرارداد بستیم او مقابل کروتونه نیز مانند هم‌تیمی‌هایش بسیار خوب عمل کرد. ما خیلی سریع حریفان خود را مورد ارزیابی قرار می دهیم و همچنین در بازی رو به جلو عملکرد بهتری ارائه دادیم."

 

 

 

 

زننده یکی از گل های اینتر در بازی شب گذشته مهاجم جوان این تیم یعنی مارتین ساترینو بود که بسیاری او را با لوئیس سوارز مقایسه می‌کنند. سیمونه اینزاگی در رابطه با این بازیکن جوان گفت: " او پسر جالبی است و هر روز سخت کار می کند. با عملکردی که در هر جلسه تمرینی ارائه می دهد برای حضور در زمین مسابقه فرصت پیدا می‌کند."

هاکان چالهان اوغلو اینتر میلان سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هاکان چالهان اوغلو اینتر میلان سیمونه اینزاگی سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • خلاصه بازی اینتر ۲ - ۲ کالیاری
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است