Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@16:33:13 GMT

یونایتد جانشین پل پوگبا را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۹۰۰

یونایتد جانشین پل پوگبا را انتخاب کرد

منچستریونایتد از همین حالا برای جدایی احتمال پل پوگبا، ستاره فرانسوی خود آماده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا یک سال دیگر با شیاطین سرخ تمام می شود و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشدده است. این ستاره فرانسوی و 28 ساله که در تابستان سال 2016 راهی یونایتد شد، میل چندانی به تمدید قرارداد خود نداشته و ترجیح می دهد امسال یا سال دیگر چالشی جدید را در دوران حرفه ای خود تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر پاری سن ژرمن برای خرید پل پوگبا اقدام کرده و مینو رایولا نیز در تلاش برای نهایی کردن این انتقال است.

 

 

اما به نظر می رسد خود این بازیک علاقمندن به ماندن در اولدترافورد برای یک فصل دیگر و انتقال به رئال مادرید در تابستان سال آبنده است. پل پوگبا همیشه رویای بازی کردن در مادرید را در سر داشته و البته می داند امسال باشگاه اسپانیایی شرایط خرید او را از نظر مالی ندارد. اما تابستان سال بعد این انتقال می تواند به صورت رایگان انجام شده و پل پوگبا راهی رئال مادرید شود.

 

حالا نشریه دیلی میل مدعی شد صورت قطعی شدن جدایی پل پوگبا از منچستریونایتد، مدیران این تیم برای برای جذب سائول نیگز اقدام خواهند کرد. هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید می تواند با رقمی حدود 50 میلیون پوند راهی یونایتد شود و روخی بلانکوس نیز مشکلی با فروش این بازیکن در صورت رسیدن پیشنهاد مالی مناسب ندارد. البته اولویت اول یونایتد راضی کردن پل پوگبا به تمدید قرارداد و ماندن در اولدترافورد است و اوله گونار سولسشر قصد دارد به هر ترتیبی این بازیکن را مجاب به ادامه دوران حضور در یونایتد بکند.

پل پوگبا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا سائول نیگز اتلتیکو مادرید منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پل پوگبا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا سائول نیگز اتلتیکو مادرید منچستر یونایتد پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 6085960

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده