Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@05:07:18 GMT

ملایی مدال المپیک را از دست داد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۹۰۲

ملایی مدال المپیک را از دست داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، نازنین ملایی ملی‌پوش رئئینگ کشورمان از ساعت ۶:۲۰ در مرحله نیمه‌نهایی در گروه خود با حریفانی از آمریکا، اتریش، نیوزیلند، کانادا و بریتانیا رقابت کرد و  با زمان ۷ دقیقه و  ۴۵ ثانیه در رده ششم ایستاد شد و به فینال B  راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی، قایقرانان نیوزیلند، بریتانیا و اتریش اول تا سوم شدند و به فینال A رسیدند و بقیه قایقرانان به فینال B  راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نیمه‌نهایی در دو گروه برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم راهی فینال می‌شوند و نفرات بعدی نیز برای کسب یکی از جایگاه‌های ششم تا دوازدهم مسابقه خواهند داد. نفراتی که راهی این فینال می شوند، برای تعیین جایگاه به رقابت می‌پردازند.

پربیننده ترین شکار لحظه‌ ها در المپیک ۲۰۲۰ توکیو + عکس خواستگاری در المپیک توکیو۲۰۲۰ + فیلم فرصت ۴۸ساعته کمیته انضباطی به مجیدی و استقلال دل‌ پیچه فیروز کریمی ۱۰۰میلیون تومان خرج تراشید! غایبان پرسپولیس برابر پیکان مشخص شدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل هم قرار گرفتند که مصاف این دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

با توجه به تساوی ۳ بر ۳ این دو تیم در دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شد که تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیش از این تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر آرسنال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران
  • نمایش درخشان شاگردان رنگرز در بیشکک/ ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا
  • صعود علیزاده و میرزازاده به فینال قهرمانی آسیا/ شانس ۳ طلا و ۲ برنز ایران در ۵ وزن نخست
  • ۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند
  • ایمان محمدی هم راهی نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد