Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:02:20 GMT

کار فرهنگی با گفتار درمانی حل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۰۴۷

کار فرهنگی با گفتار درمانی حل نمی‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام‌ جمعه دزفول با تعدادی از فعالان فرهنگی رسانه‌های مجازی شهرستان برگزار شد.

در ابتدا تعدادی از فعالان فضای مجازی با بیان پیشنهادات، انتقادات خدمت امام جمعه دزفول مطالبی ارائه کردند وامام‌ جمعه دزفول ضمن تبریک عید بزرگ غدیر و مقارن شدن این دیدار با این روز پرخیر و برکت همچنین تشکر از فعالین رسانه‌های فرهنگی و رسالت سنگین در این موضوع به نکاتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی گفت: ایده‌ها باید تبدیل به طرح شوند کار‌ها پراکنده صورت نگیرد و به صورت جمعی پوشش گیرد و کار فرهنگی با گفتار درمانی حل نمی‌شود و لازم است نهادینه گردد.

او افزود: مردم به دنبال آرامش و در آرامش مشکلاتشان حل شود و حرکت‌های فرهنگی باید هدفمند باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فعالیت های فرهنگی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است