Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ بیژن ساعدی از اردوگاه دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی واقع در منطقه جنگلی پونل بازدید و امور آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش گفت: وی گفت: فرماندهان و اساتید متعهد و دلسوز دانشگاه پدافند به منظور افزایش توان رزم و مدیریت صحنه نبرد واقعی، در این اردوگاه‌ها با وجود شرایط سخت، دانشجویان را به صورت عملی، با انواع فنون تخصصی نظامی تمرین و آموزش می‌دهند که همین امر موجب ارتقا مهارت، دانش و ورزیدگی دانشجویان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در آیین گرامیداشت «روز ارتش» در مسجد موعود دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در خط دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و شهدای فراوانی تقدیم اسلام و ایران کرده است.

وی، یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را پیوستن ارتش به مردم و انقلابیون دانست و اضافه کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در تمام صحنه‌های ایثار و شهادت حضور موثر دارد و جمهوری اسلامی مقدمه دولت کریمه مهدی موعود(عج) است و خدمت و سربازی در چنین ارتشی افتخاری بزرگ است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول مطرح کرد: پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز اخیر رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی علاوه بر حیرت ناظران نظامی دنیا، اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید و موجب عزت ایران شد.

صافی بیان کرد: پیام پاسخ مقتدرانه و تنبیهی نیرو‌های مسلح به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی این است که حمله به خاک ایران اسلامی تاوان سنگینی برای متجاوزان خواهد داشت و اقتدار همراه با اعتقاد مستحکم ارتش جمهوری اسلامی موجب شکست‌ناپذیری ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح کشور شده است.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هم در آیین بزرگداشت ۲۹ فروردین‌ماه (روز ارتش) گفت: پاسخ نیرو‌های مسلح به دشمن صهیونیستی و ناتوانی آنها در دفع حملات سبب سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شده است. 

علی زنگنه افزود: اهداف طراحی شده با دقت بالا، مورد اصابت قرار گرفته و دو مرکز سری رژیم صهیونیستی در حمله تنبیهی مورد هدف قرار گرفته‌اند که این نشان از اشراف کامل بر تمام توان دشمن است.

وی به اهمیت اقتدار نیرو‌های مسلح ایرانی پرداخت و تأکید کرد: تحلیل‌های نظامی می‌تواند منجر به طرح ریزی‌های عملیاتی شود. 

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به برآورد اطلاعات میدانی از توان رزم دشمن و داشتن شناخت کامل از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و راهبرد‌های دشمن اشاره کرد و آنها را اهمیت زیادی در طرح‌ریزی‌های عملیاتی بعدی دانست.

زنگنه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ایران به‌وسیله فناوری‌های روز مجهز شده‌اند، افزود: تمامی ارکان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به‌صورت یکپارچه و شبکه‌ای عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: تمام اطلاعات موردنیاز نیرو‌های مسلح از دشمن به دست آمده که این اطلاعات در صورت استمرار و حماقت رژیم صهیونیستی می‌تواند موجب انجام عملیات‌های مهلک‌تر در پاسخ به دشمن شود.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول از حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد و توضیح داد: نام ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) دانست و به‌عنوان روزی برای احیا، حفظ و تقویت ارتش معرفی کرد.

به گزارش آنا، نواختن مارش نظامی، تجدیدمیثاق با شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و تقدیر از ارتشیان غیور و فداکار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

این مراسم به همت کانون دانشجویی شهید آوینی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش