Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین در  جلسه‌ای که به منظور تأمین نیاز مرغ مصرفی در استان در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین نسبت به سایر استان‌ها در تأمین و توزیع مرغ بسیار مطلوب و اثرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: گزارش‌ها نشان داده که جوجه‌ریزی توسط مرغداری‌های در سطح استان افزایش داشته و در تأمین مرغ در هفته‌ها و ماه‌های آینده مشکلی وجود ندارد.

حبیبی در ادامه افزود: طبق اخبار و آمار، نهاده‌های دامی و طیور به اندازه کافی وارد کشور شده است و در همین راستا هماهنگی‌های لازم درخصوص توزیع نهاده‌ها در استان صورت گرفته است.

معاون استاندار با تأکید بر همکاری اتحادیه مرغداران و تعاونی‌ها افزود: در تأمین مصرف روزانه مرغ در استان مشکلی وجود ندارد و نظارت‌ها به‌صورت مستمر انجام خواهد شد که در توزیع مرغ اخلالی وجود نداشته باشد.

ان مسؤول عنوان کرد: مرغ مورد نیاز استان به‌صورت روزانه رصد می‌شود و هیچ‌گونه کمبودی درخصوص تأمین نیاز قزوین وجود ندارد، لذا کشتار روزانه بیش از نیاز استان بوده که البته نیازمند نظارت وکنترل بیشتر و جدی‌تر دستگاه‌های متولی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: مردم از خرید بیش از نیاز پرهیز کنند، چرا که هیچ‌گونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد و طی دو سه روز آینده این روند کاملاً عادی خواهد شد و ان‌شاالله شاهد هیچ‌گونه صفی در بازار نخواهیم بود.

حبیبی اضافه کرد: مقرر شده که روزانه حداقل ۱۲۰ تن کشتار صورت گیرد که ۸۰ تن آن در بازار و۴۰ تن نیز در بین تعاونی‌های مصرف ادارات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع شود، همچنین روزانه مرغ منجمد به جهت کاهش قیمت درسطح بازار عرضه خواهد شد.

وی در پایان افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص تأمین مرغ در استان مشکل حل خواهد شد و فضای بهتری در هفته آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین مرغ تنظیم بازار توزیع مرغ منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین وجود ندارد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان یگانگی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۷۶۰ تن شکر سفید در انبارهای این استان ذخیره است و مجوز حمل ۶۰۰ تن شکر دیگر نیز اخذ و به زودی به انبار اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۴۸۰ تن برنج در انبارهای این استان وجود دارد افزود: ۲۱ هزار و ۹۹۴ تن گندم در انبار ذخیره است و پیش‌بینی می‌شود گندم مورد نیاز استان تا پایان خردادماه تأمین باشد، همچنین برنامه حمل ۱۸ هزار تن گندم به استان اخذ شده که به ذخیره استان اضافه می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مراکز خرید گندم اهمیت زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود امسال هم خرید گندم قابل قبول باشد، به دلیل وجود برخی از نارضایتی‌ها از کیفیت گندم برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین گندم از محل استان‌های خوزستان و فارس و همچنین گندم وارداتی انجام شده است.

کد خبر 6086477

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون