Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:16:32 GMT

هوای قزوین هشت تا ۱۰ درجه خنک تر می شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۱۵۳

هوای قزوین هشت تا ۱۰ درجه خنک تر می شود

مریم بهروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ابراساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، استقرار مرکز پرفشار باعث وزش بادهای شمالی و در نتیجه کاهش دما، به ویژه در مناطق شمالی استان خواهد شد.
وی اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته جاری در سطح منطقه شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود و جریان های شمالی به خصوص در شهرهایی که واقع در کانال بادی هستند، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروزی اضافه کرد،: دمای هوای قزوین امروز نیمه ابری همراه با وزش باد در امتداد شهرهای کوهین، قزوین،تاکستان و بوئین زهرا نسبتاً شدیدشمالی و  در ارتفاعات شمالی مه آلود و از اواخر وقت پاره ای مناطق بویژه ارتفاعات شمالی شاهد رگبار و رعدوبرق خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی افزود: در شبانه روز گذشته آوج با ۱۳ و آبیک با ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند.
وی تصریح کرد: همچنین دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۱۸ تا ۳۸  درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است. 
وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک خودکار، ۴ ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی، ۲ ایستگاه جاده‌ای خودکار گزارش می‌شود.  

برچسب‌ها وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران وضعيت هوا سازمان هواشناسی كشور بارش باران استان قزوین سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی تا اواسط فردا چهارشنبه فعال است  و احتمال رگبار‌های پراکنده در مناطق شمال و شمال شرق استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین در این مدت احتمال وقوع تندباد‌های شدید تا متوسط  همراه با  تندباد‌های لحظه‌ای  در جنوب و مرکز استان نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  از اواسط چهارشنبه  با جنوبی شدن جریانات  افزایش رطوبت در نوارجنوبی و مرکز استان پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۸ درجه و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی گراد بیشترین و کمترین دما در استان را داشته اند.

همچنین در این مدت بیشینه و کمینه دمای اهواز ۳۴.۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود