Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به دیدگاه اهل‌سنت درباره اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: کردستانی‌ها ارادت ویژه‌ای به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم جشن عید غدیر در روستای گنداب از توابع شهرستان قروه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: معنویت، نشاط و محبت اهل بیت(ع) بزرگترین سرمایه شماست که با وجود همه مشکلات آن را با هیچ چیز دیگری عوض نمی‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع) افزود: یک نفر به نزد امام ششم رفت و گفت دعا کنید که ما ثروتمند شویم، حضرت فرمودند شما ثروتمند هستید چراکه محبت و ولایت ما را دارید، آیا حاضرید آن را با ثروت دنیا عوض کنید؟ فرد محب گفت: نه اینکار را نمی‌کنم، واقعیتی که درباره تمام مسلمانان صدق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مردم کردستان ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند و سادات  اهل سنت این منطقه شجره‌نامه‌های منتسب به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را مایه افتخار خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، نظام و دین متعلق به تلاشگران عرصه جهاد و همه مردم ایران است، گفت: امام خمینی(ره) فرموده  کسانی تا پایان با ما می‌مانند که طعم فقر را چشیده باشند؛ به همین خاطر از دارایی کم نباید احساس سرافکندگی کرد.

پورذهبی با اشاره به فضلیت بزرگ عید غدیر، انتصاب امامت حضرت علی(ع) را افتخاری برای همه مسلمان برشمرد و بیان کرد:  پیروان حقیقی حضرت علی(ع) بودن سوالی است که باید از خود بپرسیم و جواب آن در کلام امام محمد باقر(ع) آمده است؛ کسانی که باهم دوست هستند و حتی در این راه جان خود را هم می دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: واقعه غدیر نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است«جانم فدای حیدر»؛ نمایی از جشن عید غدیر در پاکستان/ رمز عدالت جهان یا علی، علی علی(ع) + فیلم

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت خدمتگزاری به مردم تاکید و اظهار کرد: در شرایط کنونی شاید توانایی مقابله با ویروس کرونا و تحریم را نداریم اما می‌توانیم با علاقه در کنار هم و به یکدیگر کمک کنیم‌.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ویژگی پیروان ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت:  برای برپا داشتن دین به دیدار هم می‌روند و باهم رفت و آمد دارند و سومین خصیصه هم این است که اگر عصبانی شوند ظلم نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه هر روزه شاهد برخی رفتارهای نادرست هستیم که نباید در مواجهه با آن عدل و انصاف نادیده گرفته شده و فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: پیروان اهل بیت‌(ع) اهل طعنه، تهمت، نیش زبان و تمسخر نیستند و افراد را محترم می‌شمارند و در یک کلام مایه افتخار  اهل بیت(ع) هستند. 

پورذهبی در بخش پایانی از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حل مشکلات منطقه گفت: در فصل جدیدی از جمهوری اسلامی هستیم و امید می‌رود که دولت آینده بخش بزرگی از مشکلات کنونی را رفع کند. 

انتهای پیام/486/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه اشتهاردی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت صمت درباره واردات خودرو اعلام کرده است: در دولت سیزدهم، پس از ۶ سال توقف ‌واردات خودرو⁩، آیین‌نامه واردات خودرو تصویب و مجوز واردات صادر شد.

وی تأکید کرد: ‌درباره واردات خودرو کارکرده نیز با ارسال لایحه به مجلس مجوز قانونی اخذ و در مرحله اول سال گذشته آیین‌نامه ‌واردات خودرو کارکرده⁩ از مناطق آزاد تصویب و ابلاغ شد.

اشتهاردی افزود: با تکمیل این مراحل تدریجی برنامه‌ریزی شده، سایر روش‌های واردات خودرو نیز در سال جاری در دستور کار ‌ دولت⁩ است.

کد خبر 846535 منبع: ایرنا برچسب‌ها واردات خودرو خبر ویژه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود