Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@22:42:15 GMT

کشف ۳ کیلو هروئین بلعیده شده در معده قاچاقچیان شهر ری

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۱۹۴

کشف ۳ کیلو هروئین بلعیده شده در معده قاچاقچیان شهر ری

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: کشف مواد مخدر هروئین قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد، این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.


سرهنگ باباپور افزود: ماموران پس از چند شبانه روز رصد و پایش دقیق، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد
  • خواص درمانی رازیانه
  • (ویدیو) سود تجارت گندم از هروئین هم بیشتر شده است
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند