Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:13:46 GMT

شهادت کودک 12 ساله در تیراندازی صهیونیست‌ها +عکس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۲۱۰

شهادت کودک 12 ساله در تیراندازی صهیونیست‌ها +عکس

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، خودروی شهروند فلسطینی «مؤید الاعلامی» هنگام عبور از ورودی بیت‌امر هدف تیراندازی صهیونیست‌ها قرار گرفت و بر اثر تیراندازی خود این فرد و پسرش «محمد» زخمی شدند.

حال محمد که از ناحیه سینه نزدیک به قلب هدف مجروح شد با حال وخیم به بیمارستان «الاهلی» الخلیل انتقال یافت اما ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یوسف ابوماریا» فعال فلسطینی در همین زمینه به خبرگزاری صفا گفت، نظامیان رژیم صهیونیستی به زعم اینکه خودروی مذکور قصد انجام عملیات مقاومتی دارد از مسافت صفر آن را هدف گرفتند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از این پسر دوازده ساله و نیز خودروی یاد شده منتشر کردند.

کمیته‌های مقاومت مردمی در فلسطین در واکنش به این موضوع اعلام کردند: اعدام (میدانی) محمد العلامی یک جنایت تمام عیار است و پاسخ به آن تنها  نشانه رفتن تمام تفنگ‌ها به سمت سینه و سر (نظامیان) اشغالگر می‌تواند باشد.

کمیته‌های مقاومت مردمی افزود، باندهای دشمن صهیونیستی به عمد کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رسانند تا روح وطن‌پرستی را در میان ملت فلسطین بکشند اما این جنایات فاشیستی، جهاد و مقاومت را در میان آزادگان، انقلابی‌ها و رزمندگان مقاومت ملت فلسطنی نخواهد کشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهادت کودک 12 ساله تیراندازی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان در مسیر بازگشت به شمال غزه و شهادت کودک فلسطینی

در صد و نود و دومین روز جنگ منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از حمله دوباره ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان آوارگان فلسطینی در مسیر بازگشت به شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که برای دومین روز متوالی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با توپ و گلوله جنگی صدها آواره فلسطینی را که در تلاش برای بازگشت به خانه‌هایشان در شمال نوار غزه بودند در نزدیکی پل «وادی غزه» هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، صدها خانواده فلسطینی در تلاش برای بازگشت به خانه‌هایشان بودند که حمله صهیونیست‌ها مانع آن شد.

منابع مطلع از مجروح شدن چند آواره فلسطینی در نتیجه این حملات خبر دادند.

همزمان قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز برای جلوگیری از بازگشت هزاران آواره به خانه‌های خود در شمال نوار غزه، ایست بازرسی «نتزاریم» را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، یک دختر بچه فلسطینی در این حمله به شهادت رسیده و چند آواره دیگر نیز مجروح شده‌اند.

همچنین منابع خبری از تداوم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

شبکه الجزیره در این باره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شرق اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

گزارش‌های اولیه حاکی از شهادت و زخمی شدن شماری در این حمله است.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: ارتش اشغالگر حملاتی را به منطقه صنعتی در بیت حانون و مناطقی در شرق اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه انجام داد.

در عین حال توپخانه اشغالگران اردوگاه جدید و مجاورت پل خیابان الرشید در شمال النصیرات را هدف قرار داد.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب ۵۷ با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو/ یک کودک ۸ ساله کشته و ۱۰ تن زخمی شد
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه» بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان در مسیر بازگشت به شمال غزه و شهادت کودک فلسطینی
  • ارتباط نگاه میشل فوکو از انقلاب 57 با حسرتی که «هنیه » بر دل صهیونیست‌ها گذاشت
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در غزه بر اثر سوء تغذیه
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه/ شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در اثر قحطی