Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان از بازگشایی بخشی از آزاد راه بندرعباس -بندرلنگه در منطقه برکه سفلین با ورود دستگاه قضایی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از دادگستری استان هرمزگان، علی صالحی ‌از بازگشایی بخشی از آزاد‌راه بندرعباس ـ بندرلنگه در منطقه برکه سفلین با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انسداد یکساله بخشی از آزاد راه بندرعباس ـ بندرلنگه در منطقه برکه سفلین، مشکلاتی را برای رانندگان وسائط نقلیه و اهالی این منطقه ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور پیگیری حقوق عامه، با ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع و تعیین ضرب‌الأجل برای متولیان امر؛ خوشبختانه این محور مواصلاتی بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر ریلی جنوب بازگشایی شد؛ حرکت دوباره قطارهاجزئیات خسارت سیل تابستانه در کهگیلویه و بویراحمد/ 80 درصد راه‌های روستایی بازگشایی شد

وی ‌افزود: از سازمان مربوطه و پیمانکار این پروژه خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محور مواصلاتی به موازات بازگشایی آن اقدام نمایند.

‌رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ترمیم محور‌های مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان راه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است