Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:20:21 GMT

گانتز: ایران، بزرگترین تهدید برای اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۲۸۰

گانتز: ایران، بزرگترین تهدید برای اسرائیل است

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه سفر ۱۰ ساعته خود به پاریس و دیدار با مقام‌های فرانسه از جمله وزیر دفاع و رئیس اداره کل امنیت خارجی این کشور را جمع‌بندی کرد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» گانتز در این دیدارها درباره روابط نظامی راهبردی بین اسرائیل و فرانسه و همچنین لزوم تقویت همکاری‌های امنیتی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، یکی از محورهای اصلی رایزنی‌های وی با مقام‌های فرانسوی، «لزوم مقابله با تمایلات هسته‌ای ایران و خطر شعله‌ور شدن رقابت تسلیحاتی در منطقه [غرب آسیا]» بود.

گانتز با تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با فرانسوی‌ها مدعی شد: «ایران یک مشکل جهانی و منطقه‌ای است و بزرگترین تهدید برای اسرائیل نیز به‌شمار می‌رود. اسرائیل هر اقدامی که لازم باشد برای دفاع از خود انجام می‌دهد».

به نوشته عاروتص شوع، وزیر جنگ رژیم اسرائیل همچنین درباره بحران لبنان، نیاز به طرح‌هایی جهت تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین راه‌هایی برای افزایش ثبات در نوار غزه صحبت کرد.

وی پیش از این نیز با تاکید بر لزوم آماده‌شدن این رژیم برای تقابل با توانمندی‌های هسته‌ای ایران، از کابینه جدید تل‌آویو خواست مقدمات حفظ برتری نظامی در نیروهای امنیتی این رژیم را فراهم کند.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر گانتس اسرائیل رژیم صهیونیستی ایران المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی طرح ساماندهی فضای مجازی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران

سباستین لکورنو در مصاحبه‌ای با روزنامه فرانسوی لوپاریزین Le Parisien مدعی شد که حضور فرانسه در منطقه به کنترل تشدید تنش کمک کرده است.

وی ضمن حمایت از اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه ادعا کرد: ایران تاکنون از طریق عوامل خود غیرمستقیم عمل کرده است، اما شنبه گذشته اقدام به حمله مستقیم به اسرائیل کرد.

وزیر دفاع فرانسه در ادامه لفاظی‌های خود با تحلیل احتمال گسترش درگیری در خاورمیانه ادعا کرد در پشت جنگ اسرائیل علیه غزه، سایه تهران با دستور کار بی ثباتی منطقه نهفته است و این موضوع می‌تواند تهدیدی برای اروپا هم باشد.

فرانسه از حامیان رژیم صهیونیستی و سیاست نسل کشی آن فرانسه اخیرا اعلام کرد در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی نقش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • ترس علنی سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند! | بیایید هر دو طرف کوتاه بیاییم! | ویدئو