Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:56:35 GMT

کار ستاره ایتالیایی الهلال تمام شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۳۳۰

کار ستاره ایتالیایی با حریف استقلال به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه الهلال برای فسخ قرارداد نیکولاس جووینکو با این ستاره ایتالیایی به توافق رسید و این بازیکن بعد از دو سال از این تیم جدا می شود.

طبق آخرین اخبار رسیده هافبک سابق یوونتوس با تیم پائوک یونان به توافق نهایی رسیده و بعد از جدایی از الهلال راهی یونان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان یونان استقلال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از قطع همکاری با تاتنهام در مارس سال 2023 دیگر هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفت و حالا بیشتر از یک سال است که از میادین فوتبال دور است و به نظر می‌رسد که قصد دارد به زودی به عرصه مربیگری برگردد. 

پیش از این گفته شده بود که ناپولی علاقه زیادی به همکاری با او پس از اخراج رودی گارسیا داشت اما این مربی ایتالیایی تصمیم گرفت که همچنان به تعطیلاتش ادامه دهد و هدایت این تیم بحران زده پس از قهرمانی در سری آ ایتالیا برا قبول نکرد. 

حالا رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی اعلام کرده‌اند که یوونتوس و منچستریونایتد به صورت جدی در حال بررسی شرایط سرمربی سابق تاتنهام هستند که تجربه هدایت اینتر و چلسی را هم در کارنامه دارد و انتظار می‌رود که مذاکرات به زودی با هر دو باشگاه از سوی آغاز شود. 

نتایج ضعیف مکس آلگری در یوونتوس و اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد باعث شده است که مدیران این دو باشگاه به فکر قطع همکاری با آنها باشند و جستجو برای پیدا کردن بهترین جانشین برای این دو مربی را آغاز کرده باشند.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره 20 ساله آلمانی