Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@14:24:37 GMT

پزشکیان: طرح مجلس در جامعه با اقبال مواجه نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۳۵۶

پزشکیان: طرح مجلس در جامعه با اقبال مواجه نخواهد شد

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صیانت از فضای مجازی نه تنها در دستیابی به اهداف خود موفق نخواهد شد، بلکه به بیشتر شدن شکاف بین مردم و حاکمیت منتهی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود پزشکیان در صفحه توئیتر خود نوشت:

«همانطور که در اوایل مطرح شدن طرح موسوم به صیانت از فضای مجازی هم مطرح کردم، مخالف این طرح هستم و معتقدم این طرح مجلس در جامعه با اقبال مواجه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح نه تنها در دستیابی به اهداف خود موفق نخواهد شد، بلکه به بیشتر شدن شکاف بین مردم و حاکمیت منتهی خواهد شد.»

کد خبر 510588

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسعود پزشکیان طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نخواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت

مدیرکل راه‌آهن خراسان، گفت: قطار‌های مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد در نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه‌های قبل افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی، مصطفی نصیری در بازه فعالیت نوروزی قطار‌های مسافربری از 22 اسفند 1402 تا 17 فروردین ماه روزانه برای مسافرت ریلی 37 هزار مسافر در قالب 77 رام قطار مسافربری از 27 شهر و مرکز استان در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین 34 هزار مسافر از طریق 73 رام قطار مسافربری در مسیر‌های ریلی منتهی به مشهد جابه‌جا می‌شدند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان ادامه داد: دربازه فعالیت قطار‌های نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطار‌ها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری بیان کرد: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه‌آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت هم نام به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در روز‌های جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید معطلی در ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به این ایستگاه در نظر بگیرند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد
  • خاندوزی، وزیر اقتصاد: با نسلی مواجه‌ هستیم که انگیزه و تمایلی در امر اداره کشور ندارند
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • ناکامی بزرگ رژیم صهیونیستی در مواجه با مقاومت فلسطین در سال ۱۴۰۲
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم