Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:11:39 GMT

مرغ به اندازه کافی در استان قزوین وجود دارد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۴۳۵

مرغ به اندازه کافی در استان قزوین وجود دارد

به گزارش ایرنا،منوچهر حبیبی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: کشتار روزانه بیش از نیاز استان بوده که البته نیازمند نظارت وکنترل بیشتر و جدی تر دستگاههای متولی است.

وی با بیان اینکه مردم از خرید بیش از نیاز ، پرهیز کنند، اظهار داشت : هیچ‌گونه کمبودی دراین خصوص وجودندارد و در روزهای  آینده روند توزیع  مرغ کاملا عادی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی با اشاره به توزیع روزانه حداقل ۱۲۰ تن مرغ در سطح استان قزوین افرود: از این میزان ۸۰ تن در بازار و۴۰ تن نیز در بین تعاونی‌های مصرف ادارات وفروشگاههای زنجیره ای توزیع می‌شود.
این مسوول اضافه کرد: برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد تنظیم بازار استان قزوین نسبت به سایر استان های در تامین و توزیع مرغ بسیار مطلوب و اثر گذار بود.

وی خاطر نشان کرد: گزارش ها نشان داده که جوجه ریزی توسط مرغداری های در سطح استان افزایش داشته و در تامین مرغ در هفته ها و ماه های آینده مشکلی وجود ندارد.

حبیبی در ادامه افزود: براساس اخبار و  آمار، نهاده های دامی و طیور به اندازه کافی وارد کشور شده  است و در همین راستا هماهنگی های لازم و درخصوص توزیع نهاده ها در استان صورت گرفته است.
معاون استاندار با تاکید بر همکاری اتحادیه مرغداران و تعاونی ها افزود: در تامین مصرف روزانه مرغ در استان  مشکلی وجود ندارد و نظارت ها به صورت مستمر انجام خواهد شد که در توزیع مرغ اخلالی وجود نداشته باشد.
وی به توزیع روزانه مرغ برای کاهش قیمت در سطح استان اشاهر کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص تامین مرغ در استان مشکل حل خواهد شد و فضای بهتری در هفته آینده خواهیم داشت.

برچسب‌ها کانون سراسری مرغداران گوشتی ایران کالای اساسی استان قزوین گوشت مرغ استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی استان قزوین کالای اساسی استان قزوین گوشت مرغ استانداری قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم