Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@22:03:55 GMT

برگزاری اردوی یاران امید ابراهیمی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۴۶۳

برگزاری اردوی یاران امید ابراهیمی در ترکیه

تیم الوکره با امید ابراهیمی برای برپایی اردوی تابستانی به ترکیه می‌رود.

به گزارش ایلنا، تیم الوکره از سه روز دیگر اردوی آماده‌سازی پیش‌‌فصل جدید لیگ ستارگان را در ترکیه آغاز می‌کند که ۱۶ روز به طول می‌انجامد.

تیم الوکره در مدت زمان حضور در اردوی ترکیه چهار بازی تدارکاتی نیز برگزار خواهد کرد.

امید ابراهیمی یکی از بازیکنان خارجی الوکره برای فصل جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید ابراهیمی الوکره قطر امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عبدالله دارایی با بیان اینکه امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت گفت: روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت روز نخست این هفته برنامه غبارروبی و عطرافشانی ازمزار شهدای جامعه کار وتولید و دیدار با خانواده ایشان و بازدید از دو شرکت تولیدی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر را خواهیم داشت. 
 دارایی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور کارگران در بهشت زهرا (س) و افتتاح پایگاه بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. برپایی میز خدمت در تمامی مصلی‌های نماز عبادی سیاسی جمعه،کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کار آفرینی استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.    وی بیان کرد: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در یکی از واحد‌های تولیدی کرج و آیین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوی و استانی برگزار می شود.   دارایی گفت: برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنان با محیط‌های صنعتی و تولیدی امسال نیز  با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می شود و کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان دیدار  می کنند.   به گفته دارایی برگزاری یادواره شهدای کارگری در محیط‌های کار و تولید و توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه، اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص، افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان و همچنین سفر معاونان وزیر کار به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه هاست.

دیگر خبرها

  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان