Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پس از پایان مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اولین شوک به تیم ملی عراق وارد شد و سرچکو کاتانتس سرمربی اسلوونیایی از هدایت این تیم کناره گیری کرد. از همان روز اول نیز از کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران و کلمبیا هم به عنوان گزینه جایگزینی کاتانتس نام برده شد.

عراقی‌ها پیشنهاد مالی خوبی را برای به خدمت گرفتن کی‌روش تا پایان جام جهانی ارائه دادند  اما این مربی هنوز پاسخ قطعی را به فدراسیون فوتبال عراق نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان عراق در این باره اظهار داشت: تا پایان امروز را منتظر پاسخ کی‌روش خواهیم ماند. اگراو جواب ندهد به سراغ گزینه بعدی خواهیم رفت و تا شنبه هم سرمربی جدیدمان را معرفی خواهیم کرد.

عراق یکی از رقبای ایران در مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی عراق سرچکو کاتانتس کارلوس کی روش تیم ملی ایران کلمبیا فدراسیون فوتبال عراق تیم ملی ایران تیم ملی عراق جام جهانی 2022 قطر سرچکو کاتانتس فدراسیون فوتبال عراق کارلوس کی روش کلمبیا کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!

سکان هدایت تیم ملی یونان به اوزونیدیس می‌رسد؟

طرفداری | مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی تیم گل‌گهر، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال یونان مطرح شده است.

اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با هدایت تیم گل‌گهر عملکرد موفقی داشته و این تیم در حال حاضر با 33 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی فوتبال یونان که در مرحله مقدماتی جام ملت‌های یوفا نتیجه را به گرجستان واگذار کرد و از صعود بازماند، به دنبال تغییر سرمربی خود است.

سایت‌های یونانی از جمله "gazzetta" در گزارشی به بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی یونان پرداخته و در آن از "مارینوس اوزونیدیس" سرمربی تیم گل‌گهر نیز نام برده است.

طبق گزارش این سایت، اوزونیدیس در حال حاضر هدایت تیمی در ایران را بر عهده دارد و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاهش 1+1 ساله است، می‌تواند در پایان فصل هدایت تیم ملی یونان را بر عهده بگیرد.

هنوز مشخص نیست که آیا اوزونیدیس هدایت تیم ملی یونان را بر عهده خواهد گرفت یا خیر. اما عملکرد خوب او در گل‌گهر و همچنین سابقه مربیگری درخشانش در یونان، او را به یکی از گزینه‌های مناسب برای این سمت تبدیل کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • لُعبت لیورپولی‌ها برای جانشینی کلوپ؛ نیکو کواچ!
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • خمز فعلا در تراکتور ماندنی شد؛ گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی اسپانیایی بود!
  • تاکید عراق برای تعیین جدول زمانی برای پایان ماموریت ائتلاف
  • فقر ورزشکار در ورزش مادر/ نسل طلایی دوومیدانی سراغ پول رفته است