Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@21:37:48 GMT

آمار جدید مبتلایان به کرونا در جهان+ جدول

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۵۲۵

آمار جدید مبتلایان به کرونا در جهان+ جدول

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای ۵۹۵ هزار و ۲۹۰ به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۱۹۶ میلیون و ۷۰۹ نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۹۶ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۲۵۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۶۸۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۷۸ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۰۶ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۸۴ هزار و ۵۳۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۴۹۰ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۲۸ هزار و ۹۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۳ هزار و ۲۱۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۱۱۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۲۲ هزار و ۶۹۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۴۸ هزار و ۴۴۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۵۱۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۵۳ هزار و ۲۷۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۲۳۲، ۶ میلیون و ۵۴ هزار و ۴۹، ۵ میلیون و ۷۷۹ هزار و ۵۲۸، ۵ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۴۶۹ و ۴ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۸۱۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۱۳۹ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۰۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۰ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۶۱۲، ۲۹ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۵۸ و ۱۸ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۳۰۶ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، ‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو ویروس کرونا برزیل امریکا اخبار داغ دست داده اند ساعت گذشته ۴ میلیون جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه مرتکب شده است که براثر آنها ۷۹ نفر شهید و ۸۶ نفر زخمی شدند. شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۴۲۶۲ شهید و ۷۷۲۲۹ زخمی افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا