Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد پخش مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به دلیل ابتلای برخی بازیگران و عوامل به ویروس کرونا متوقف شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، مجموعه تلویزیونی «کلبه عموپورنگ» در هفته‌های گذشته با درگیری برخی بازیگران از جمله سپند امیرسلیمانی و امیر سهیلی، با مشکلاتی در روند تولید روبرو شد و حالا با خبر ابتلای امیرمحمد متقیان و چند تن از عوامل این برنامه به کرونا، به نظر می‌رسد مجموعه در آستانه توقف قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مدتهاست صحبت از واکسیناسیون گروه‌های برنامه‌ساز مطرح است و هنوز این اتفاق نیفتاده، در صورتی که این مجموعه که با ضبط فشرده و طولانی مواجه است، باید نسبت به سریال‌هایی که تصویربرداری آن‌ها در زمانی کوتاه‌تر انجام شده، در اولویت قرار می‌گرفت.

کد خبر 510598

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی کلبه عمو پورنگ عمو پورنگ ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی

بازیگران ایرانی با اصالت عرب: کم نیستند خوانندگان، بازیگران و هنرمندان ایرانی که زاده و یا بزرگ شده خوزستان و جنوب ایران هستند. برخی بازیگران خوش چهره و جذاب کشور اهل خوزستان و عرب تبار هستند. بازیگران ایرانی با اصالت عرب را بشناسید. برای آشنایی با هنرمندان و بازیگرانی که اهل خوزستان هستند را از دست ندهید.

سوگل طهماسبی

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، سوگل طهماسبی ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ در اهواز متولد شد و ۱۶ سال بیشتر نداشت که با انتخاب بازیگری و برای ادامه مسیر زندگی اش در دنیای هنر راهی تهران شد.

این بازیگر جوان بازی در سریال هایی، چون برادر، کیمیا، بچه مهندس، گاندو، سلام آقای مدیر، دنگ و فنگ روزگار، روز‌های بهتر، شکوه یک زندگی، گشت ویژه، فاصله‌ها و… را در کارنامه هنری اش دارد.

لیندا کیانی

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و ۴ برادر است. او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه‌مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

مریم کاویانی

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، مریم کاویانی در سال ۱۳۴۹ در اهواز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می‌باشد. اولین کار او یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت.

اما با مجموعه او یک فرشته بود کار علیرضا افخمی که در رمضان سال ۸۴ از تلویزیون پخش شد به شهرت رسید. سال‌ها پیش برای اولین بار ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر است که ۲۱ سال دارد. خانم بازیگر برای دومین بار ازدواج کرد و همسر دوم او رامین مهمانپرست سفیر سابق ایران بود که از هم جدا شدند.

حمید فرخ نژاد

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، حمید فرخ نژاد در ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۴۸ در آبادان متولد شد. او تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران است. خانم جلیلی فر همسر آقای فرخ نژاد است. وی طراح صحنه و لباس می‌باشد که کار سریال مرد هزار چهره نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

آشنائی و ازدواج حمید فرخ نژاد و خانم جلیلی فر در دوران دانشکده بوده که خانم جلیلی رشته طراحی صحنه و حمید فرخ نژاد نیز در رشته کارگردانی تحصیل می‌کردند. حاصل ازدواج این زوج هنری یک فرزند می‌باشد.

محسن چاوشی

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، محسن چاوشی حسینی ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر به دنیا آمد. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک می‌باشد.

محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد.

بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، محسن چاوشی در سن ۴ سالگی به همراه خانواده اش به شهر‌های کرمانشاه و مشهد مهاجرت کردند وی تا سن ۱۴ سالگی در این شهر زندگی کرد و پس از آن به تهران آمد.

حمید عسکری

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، حمید عسکری خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان ۲۰ مهرماه سال ۱۳۵۷ در آبادان متولد شد. این خواننده پاپ اصالتا اهل شیراز است، اما مادرش در هنگام تولد او در آبادان بود و بنابراین حمید عسکری متولد آبادان است.

اما چند سال بعد از تولد خانواده او به شهرستان لنجان زرین دشت اصفهان مهاجرت کردند و این خواننده پاپ بزرگ شده این شهر است. حمید عسکری در خانواده‌ای شش نفره متولد شد و دو خواهر و یک برادر دارد.

نادر سلیمانی فرد

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، نادر سلیمانی متولد ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ در آبادان یکی از بازیگران مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون می‌باشد. او تا ۱۴ سالگی در منطقه ارتشی‌های کارون آبادان بود، بعد از شروع جنگ به شهرستان ارسنجان فارس آمد و پس از چندین سال حضور در ارسنجان به جهت کار و تحصیل در رشته بازیگری و زندگی به تهران مهاجرت نمود.

نصر الله رادش

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، نصرالله رادش متولد ۱۲ آذر ۱۳۴۵ در آبادان یکی از بازیگران مطرح فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است.

وی با بازی در مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری به تلویزیون آمد. رادش با مجموعه «ساعت خوش» به شهرت رسید. پس از چند سال با ایفای نقش «حیف نون» در مجموعه «باغ مظفر» به کارگردانی «مهران مدیری» نامش دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

داریوش فرهنگ

بازیگران ایرانی با اصالت عرب، داریوش فرهنگ درخشانی در ۶ آذر ماه سال ۱۳۲۶ در آبادان و در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمد. او پس از درگذشت پدرش در ۸ سالگی به همراه خانواده به شهر کرمان-جوپار (زادگاه مادرش) مهاجرت کرد. مادر وی از طایفه اصیل و سرشناش شهیدی زندی جوپار می‌باشد.

دوران دبستان و دبیرستان را در کرمان گذراند و پس از آنکه در دانشگاه پذیرفته شد به تهران رفت. او در سال ۱۳۵۲ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

منبع: گفتنی

tags # بازیگران سینما و تلویزیون ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ۹ خانم و آقای بازیگر جذاب ایرانی که در اصل عرب هستند + عکس و اسامی باورنکردنی