Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@10:47:27 GMT

شکایت از ماشین‌ سازی و شریفات رد شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۵۹۲

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شکایت باشگاه ماشین‌سازی از مربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه رد شده است

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره شکایت فرشاد فلاحت‌زاده از باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز بابت مطالبات باقیمانده‌اش از فصل 97-96، کمیته وضعیت بازیکنان دعوای خواهان (فرشاد فلاحت‌زاده) را مشمول مرور زمان اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر رأی این کمیته که به شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین بوشهر از اسماعیل شریفات مربوط است، این باشگاه مطالبه وجه به مبلغ 323 میلیون ریال را داشته است که کمیته وضعیت به استناد بند 11 ماده 11 آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به عدم رفع نقص در مهلت مقرر توسط خواهان (شاهین شهرداری بوشهر) این درخواست را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

درباره شکایت پوریا زارع از باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی شیراز بابت مطالبه مبلغ 920 میلیون ریالی، پس از بررسی‌های لازم باشگاه قشقایی به پرداخت 860 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 18 میلیون و 748 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایت عبدالله بهمنی از باشگاه فرهنگی ورزشی رایکای بابل (خونه به خونه سابق) جهت مطالبه وجه به مبلغ 570 میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت 570 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 12 میلیون و 426 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

مهلت هفت روزه از زمان ابلاغ کلیه آرای فوق جهت تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برقرار است.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه فرهنگی ورزشی کمیته وضعیت میلیون ریال ریال بابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد