Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق سپاهان اعتقاد دارد چهار باشگاه پر سابقه لیگ دست به تبانی نمی‌زنند و با تمام قدرت مقابل هم قرار می‌گیرند. حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره داربی اصفهان و پیروزی سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: انصافا هر دو تیم بازی خیلی خوب و تماشاگر پسندی را ارائه دادند. ۱۵ خلق موقعیت یعنی این‌که بازی زیبایی را از دو تیم دیدیم و هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان به نظر من موقعیت گل بیشتری در این بازی داشت و توانست بازی را ببرد.

او در رابطه با هفته آخر لیگ برتر بیان کرد: من در گذشته هم گفتم که تقابل سپاهان و پرسپولیس مثل دوی ماراتن بسیار نزدیک می‌ماند. به اواخر این ماراتن رسیده‌ایم و به نظر من، یک “تنه” ممکن است سرنوشت قهرمان را تعیین کند. پرسپولیس جلوتر از سپاهان است اما هنوز به خط پایان نرسیده و چند متر آخر بسیار مهم است. استقلال با تمام قوا مقابل سپاهان بازی می‌کند و سپاهان هم با تمام قوا در این بازی شرکت می‌کند.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان همچنین گفت: در دیگر بازی این هفته هم پیکان و پرسپولیس هم با تمام قدرت مقابل هم قرار خواهند گرفت و چیزی کم نمی‌گذارند. با احترامی که برای همه کسانی که راجع تبانی حرف می‌زنند، به نظر من آن‌ها آماتور فکر می‌کنند. اصلا چنین چیزی نیست و هر چهار مربی توانایی‌های خود را زیر سوال نمی‌برند. اگر بخواهیم بهترین مربی لیگ را انتخاب کنیم، فقط باید اسم مهدی تارتار را بیاوریم چون همیشه با تیم‌هایش موفق بوده و همه را اذیت کرده است.

او اضافه کرد: تک تک بازیکنان برای بازی آخر می‌خواهند بجنگند. آنقدر برد برای فرهاد مجیدی مهم است که خودش به بازیکنان پاداش می‌دهد پس این مربی هم بسیار تلاش خواهد کرد. شخصیت اخلاقی محرم نویدکیا و یحیی گل محمدی هم مشخص است و چهار نفر از بهترین مربیان لیگ مقابل هم قرار گرفته‌اند. این چهار باشگاه سابقه دار هستند و دست به تبانی نمی‌زنند. هر کسی به این صورت فکر کند، به نظر من چیزی از فوتبال نمی‌داند.

چرخابی در پایان گفت: اصلا نمی‌شود پیش بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌َشود. من در زندگی‌ام هیچ موقع پیش بینی نکرده‌ام. فوتبال ربطی به شانس ندارد و از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ به کاری که انجام می‌دهید ربط دارد و یک علم است. هر تیمی که از نظر روحی و روانی بهتر بتواند خودش را کنترل کند و خونسردتر باشد و آرامش خود را حفظ کند، می‌تواند موفق باشد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین چرخابی استانی ورزشی تيم فوتبال پرسپوليس تيم فوتبال سپاهان حسین چرخابی نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم

هافبک تیم فوتبال ملوان مدعی است، شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری لیگ برتر چشم به جایگاه سپاهان دارند و می‌خواهند در بین بالانشینان جدول باشند. - اخبار ورزشی -

پویا پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم، اما در نهایت پرسپولیس از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و برد. البته گل آنها آفساید بود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در ضمن سروش رفیعی یا امید عالیشاه باید اخراج می‌شدند.

هافبک تیم فوتبال ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم و بابت اشتباهات داوری خیلی ضرر کردیم، در ضمن فکر می‌کنم ما خودباوری لازم برابر پرسپولیس را نداشتیم و آنها از تجربه‌شان استفاده کردند. متأسفانه اشتباهات داوری اجازه نداد از پرسپولیس امتیاز بگیریم و دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر سپاهان هم تصریح کرد: ما میزبان هستیم و این یک بازی شش امتیازی برای ما محسوب می‌شود. ما چشم به جایگاه سپاهان در جدول داریم و در این مسابقه محکوم به برد هستیم. البته سپاهان تیم کوچکی نیست و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدواریم با حمایت هواداران برنده شویم.

پورعلی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است، چون کیفیت فنی بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)