Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوا در برازجان و بندر امام حسن به ۵۱ درجه و اهرم، خورموج و گناوه به ۵۰ درجه سلسیوس رسید. دما در گرم‌ترین ساعات روز در ۶ ایستگاه ۴۱ تا ۴۷ درجه به ثبت رسید و فقط دمای دیر ۳۹ درجه سلسیوس گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد‌های شمال غربی در قسمت‌های شمالی خلیج فارس تا اوایل وقت امشب است، بنابراین در این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان (سواحل بندر دیلم تا مطاف) به نسبت متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز با کاهش سرعت وزش بادها، دریا نیز به تدریج آرام شود. ضمن اینکه  فردا (جمعه)  و هفته آینده، به جز در اواسط روز که سرعت وزش باد‌های شمال غربی تا غربی تا حدودی افزایش می‌یابد، در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام خواهد بود.

انصاری عنوان کرد: آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک خواهد بود، فردا در مناطق جنوبی مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید

خرماپزان بوشهر ادامه دارد/ دریا امروز و فردا مواج است خلیج فارس مواج می‌شود/ ثبت دمای ۵۱ درجه در برازجان

او گفت: جهت وزش باد هم در مناطق شمالی و مرکزی استان بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی‌ می‌شود. همچنین در مناطق جنوبی جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و امروز تا اوایل شب گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی استان امروز تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

انصاری بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۵۶ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۳۱، مد دوم ساعت ۱۲:۰۴ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضع هوا وضع آب و هوا هواشناسی بوشهر آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دمای هوا به تدریج در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز سه شنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: بنابراین بیشینه دمای هوا در مناطق شمالی تا ۳۲ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا ۲۵ درجه سلسیوس خواهد رسید.

او با بیان اینکه برای این مدت سامانه‌ بارشی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود، گفت: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود