Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ستون برق در بلوار رحمت و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بشدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و راننده آن به طرز دلخراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بودند.

قانع بیان کرد: شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود.

او تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت ایمن سازی‌های لازم را انجام داده و با به کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش و سرنشین مرد ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: همچنین در ساعت ۵:۱۵ بامداد نیز واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند.

او اظهار کرد: با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین آقا و خانم حدودا ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار و قادر به حرکت نبودند.

قانع با بیان اینکه آتش نشانان سریعا بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها سازی کردند، افزود: متاسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین آقا تایید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس آتش نشانی شیراز ستون برق آتش نشانان محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)

 بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش ایرنا، امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال که سابقه حضور در ۲ جام جهانی را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد، امروز دچار سانحه رانندگی شد.

صادقی که در این حادثه با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر، دست و پا، در بیمارستان بستری شد.

خوشبختانه وضعیت این بازیکن پایدار است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که صادقی از ناحیه دست تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کاپیتان اسبق استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، تصویری از خود در بیمارستان منتشر کرد و نوشت: «چون می‌گذرد غمی نیست»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راننده کشته و 18دانش آموز آملی مجروح شدند یک خبر خوشحال کننده از جاده های کشور: تصادف مهمی در 24 ساعت گذشته نداشتیم

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم