Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند فروش جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت جوان مجرد و فعال و منظم با روابط عمومی خوب برای کار در بخش فروش توانایی: آشنایی به نرم افزارهای آفیس و اپلیکیشن های موبایل جهت تبلیغات ساعت کاری از شنبه الی چهارشنبه: از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 حقوق پایه وزارت کار بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09021170457 واتساپ 09021170457 پربیننده ترین استخدام کارشناس مرکز تماس در شرکت دیجی‌کالا در تهران استخدام مهندس عمران در رشت استخدام کارمند با حقوق، بیمه و مزایای مکفی در کلینیک سیاره پوست در تهران استخدام مهندس مکانیک در شرکت ماشین سازی نگه کار صنعت در شهرک صنعتی شیراز استخدام رئیس حسابداری در شرکت خاص سازان کاراما بنا در محدوده فرمانیه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی حاصل از گسترش تجارت نفتی ایران در شرایط تحریمی

رشد اقتصادی 5.4 درصدی که اخیراً صندوق بین المللی پول آن را اعلام کرد، نشان دهنده حرکت رو به رشد کشورمان است. بر کسی پوشیده نیست که بار اصلی این رشد را بخش نفت و گاز کشور به دوش می کشد.

کارشناسان معتقدند که باید سیاست هایی در راستای رشد اقتصادی متوازن کشور به اجرا بگذاریم تا در نهایت در تمامی صنایع و بخش های اقتصاد کشور شاهد رشد باشیم.

رشد اقتصادی کشورمان در شرایطی به دست آمد که به شدت تحت تحریم و برای فروش نفت و گاز با مشکل مواجه بودیم. با وجود این شرایط، رشد اقتصادی در دولت فعلی به میزان دو و نیم برابر نسبت به دولت قبلی رشد کرد و به 5.4 درصد رسید.

در این شرایط، دولت سیزدهم و وزارت نفت به اعمال سیاست های مختلف از جمله سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی و صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشورها، فروش نفت به مینی ریفاینری ها در شرق آسیا و افزایش صادرات گاز از طریق خطوط لوله به کشورهای همسایه روی آورد.

شواهد نشان می دهد که بازطراحی تجارت انرژی کشور نتیجه داد. به نحوی که فروش نفت و گاز کشور تقریباً به میزان قبل از تحریم ها رسیده است. نظرات جمشید عدالتیان، کارشناس اقتصادی را در خصوص فروش نفت و گازمان در شرایط تحریمی و رشد اقتصادی 5.4 درصدی کشور در ادامه می خوانید.

عدالتیان در مورد گزارش صندوق بین المللی پول در خصوص رشد اقتصادی 5.4 درصدی کشورمان در سال گذشته تصریح کرد: این موضوع باعث خوش حالی است که کشور از رشد اقتصادی منفی در دوران کرونا خارج شده است و عملکرد خوبی را در این زمینه داشته ایم. در دوران همه گیری، رشد اقتصادی کشور منفی شده بود، جبران این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: با ادامه روند فعلی و افزایش رشد اقتصادی کشور می توانیم امیدوار باشیم که به رشد اقتصادی 8 درصدی که هدف گذاری کرده ایم، دست پیدا کنیم. ما طی سال های گذشته تحت تحریم های شدید بوده ایم. بنابراین، یاد گرفته ایم که چه طور با این مشکلات کنار بیاییم و اقتصاد کشور را پیش ببریم.

این کارشناس اقتصادی توضیح داد: تحریم ها مشکلات فراوانی برایمان ایجاد کرده است و فشار زیادی بر جامعه تحمیل می شود. اما به هر حال، سیستم یاد گرفته است که چه طور با وجود تحریم ها به پیش برود. فروش نفت و گاز در این شرایط اهمیت بالایی دارد و قابل توجه است.

عدالتیان گفت: فروش نفت کشور در شرایط تحریمی که بر اثر خنثی سازی تحریم ها و استفاده از دیپلماسی فعال انرژی و راهکارهایی مانند سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی و فروش نفت به مینی ریفاینری ها در شرق آسیا محقق شد، نشان می دهد که توانسته ایم بر تحریم ها غلبه کنیم.

وی ادامه داد: بازار بین المللی انرژی نمی تواند همزمان از نقش ونزوئلا، روسیه و ایران چشم پوشی کند. ونزوئلا ذخایر عظیم نفتی را در اختیار دارد و روسیه به لحاظ ذخایر گازی بسیار حائز اهمیت است. ایران نیز از نظر منابع نفت و گاز وضعیت خوبی دارد. کنار گذاشتن منابع این کشورها باعث بالا رفتن شدید قیمت ها در بازار جهانی انرژی خواهد شد. این موضوع نیز به کمک مان آمد تا بتوانیم نفت خود را به فروش برسانیم و از درآمدهایش استفاده کنیم.

این کارشناس اقتصادی توضیح داد: استفاده از ظرفیت های موجود و سیاست گذاری های صحیح بستری برای فروش نفت و گاز کشور به وجود آورد و رشد اقتصادی خوبی را رقم زد.

عدالتیان گفت: سیاست هایی در پیش بگیریم که سرریز رشد اقتصادی در حوزه نفت و گاز به دیگر بخش ها سرایت کند و رونق اقتصادی را در تمامی حوزه ها شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • روش‌های ارتباطی موثر در فروش: کلیدی برای موفقیت تجارت
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • پیندو فروش بهترین‌های موبایل و تبلت با امنیت بالا
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • اختصاص بیش از ۵۲ درصد از سهم ارزش افزوده بخش‌های اقتصادی البرز به حوزه بازرگانی و صنعت
  • محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی کارمند همراه اول شدند
  • رشد اقتصادی حاصل از گسترش تجارت نفتی ایران در شرایط تحریمی
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • پیش‌بینی درآمد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی از واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار