Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:19:17 GMT

۲ فوتی حاصل تصادف رانندگی بامداد امروز شیراز

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۶۷۲

۲ فوتی حاصل تصادف رانندگی بامداد امروز شیراز

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بی احتیاطی و تصادف دو خودروی سواری در بامداد امروز یک نفر را مصدوم و دو شهروند را به کام مرگ فرستاد.

محمد هادی قانع در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در پی برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ستون برق در بلوار رحمت و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به شدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و راننده آن به طرز دل خراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام داده و با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش‌هایی از اتاقک خودرو را برش و سرنشین مرد ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

قانع با اشاره به اینکه همچنین در ساعت ۵:۱۵ بامداد نیز واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند، افزود: با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین آقا و خانم حدوداً ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار و قادر به حرکت نبودند.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها سازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: متأسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین آقا تأیید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 510592

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی رئیس سازمان آتش نشانی شیراز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستون برق آتش نشانان آتش نشانی محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت