Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوان لاپورتا خودش می خواهد به روند تمدید قرارداد مسی سرعت ببخشد. 

خوان لاپورتا همراه با بارسلونا به اشتوتگارت سفر نمی کند و قصد دارد به موضوع تمدید قرارداد دو بازیکن تیم اصلی رسیدگی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل مسی حدود یک ماه است که با بارسلونا قرارداد ندارد و بازیکن آزاد محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن و باشگاه مشکلی برای امضای قراداد جدید ندارند؛ در حقیقت مسی همین حالا هم در بارسلونا حضور دارد اما آنطور که دپورتس کواترو مدعی شده، ستاره آرژانتینی قرار نیست تا پیش از تمدید قرارداد به تمرینات تیم کومان اضافه شود؛ تمدید قراردادی که،مشکل اصلی آن قانون سقف دستمزد بازیکنان در لالیگا است. بارسلونا دستمزد زیادی به بازیکنانش پرداخت می کند و بنا به گفته خاویر تباس اگر این تیم خروجی و کاهش پرداختی نداشته باشد، ثبت قرارداد جدید مسی غیرممکن است. از طرفی دیگر، بارسلونا قرار است روز های شنبه و چهارشنبه به ترتیب در آلمان و اتریش، به مصاف تیم های اشتوتگارت و سالزبورگ برود. خوان لاپورتا قصد ندارد تیم کومان را در این سفر همراهی کند و برنامه اش این است که در بارسلونا بماند. رئیس باشگاه بارسلونا می خواهد خودش شخصا به موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی و دریافت تاییدیه لالیگا رسیدگی کند. البته موضوع تمدید قرارداد ایلایژ موریبا که به مشکل خورده نیز از مسائلی است که لاپورتا می خواهد آن را هرچه زودتر حل کند. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد خوان لاپورتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند

رئیس باشگاه بارسلونا حامی اصلی ژاوی است و با تصمیم او بود که این سرمربی در بارسا ماندنی شد. 

طرفداری | همان طور که از چند روز قبل انتظار می رفت، ژاوی تصمیمش را عوض کرد و حالا قرار است فصل 25-2024 هم روی نیمکت بلوگرانا بنشیند. خوان لاپورتا و ژاوی امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند تا در مورد دلایل این تصمیم بزرگ و تاثیرگذار در باشگاه، صحبت کنند. 

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

صحبت های خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در ادامه می خوانید:

خوشحالم اعلام کنم که ژاوی به عنوان سرمربی تیم اصلی بارسلونا به کارش ادامه خواهد داد. او پیش از این صحبت‌هایی در مورد جدایی مطرح کرده بود، اما دیروز علاقه خود به پروژه و تیم را به من ابراز کرد. می خواهیم به روند کسب موفقیت ادامه دهیم و به یک تیم رقابتی تر تبدیل شویم. برای بهبود اوضاع تغییراتی اعمال خواهد شد. ثبات، اصلی اساسی در پروژه‌های موفق و به‌ویژه برای این پروژه است.

ژاوی همیشه به فکر منفعت بارسلونا است

سرمربی ما هنگام تحلیل مسائل، همیشه به منفعت بارسلونا فکر می کند. این که ژاوی ادامه می‌دهد، خبر فوق‌العاده‌ای است. تیمی که داریم و در حال تثبیت شدن است، با بازیکنان بسیار جوان که به این ثبات نیاز دارند. ژاوی یک الگو برای بازیکنان جوان است و این را می‌توانیم ببینیم. امروز به‌طور ویژه ای خوشحالم. هیئت مدیره با حداکثر آرا از این تصمیم حمایت کرده‌اند. 

امسال به اهدافمان نرسیدیم

ژاوی از اعتماد کامل هیئت مدیره، کمیسیون ورزشی و هواداران بارسلونا برخوردار است. امروز روز خوبی برای بارسلونا است زیرا ثبات پروژه‌ای را حفظ می‌کنیم که فکر می‌کنیم حتی از این هم بهتر خواهد شد. سال گذشته سوپرجام و لیگ را به دست آوردیم که در سخت‌ترین زمان به دست آمدند. امسال به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم، هفته گذشته ضربه ای بود به اهدافی که داشتیم. اما متقاعد شده‌ایم که این بهترین تصمیم است و به باشگاه ثبات می‌دهد. به بارسا و به این پروژه که ارزشش را دارد، ایمان داشته باشید. داشتن نیروی انسانی باکیفیت و دانش ژاوی افتخار است.  

هواداران هیجان زده هستند

مدیریت ورزشی و سرمربی برای پیشرفت تلاش خواهند کرد، اما من در مورد تغییرات صحبت نخواهم کرد. آنها هستند که تصمیم می گیرند چه کاری باید انجام دهند. ثبات پروژه برای موفقیت ضروری است. اتحاد در حال حاضر، آینده و یک رختکن متحد چیزهایی است که نیاز داریم. علاوه بر این، هواداران هیجان زده هستند. مدت زیادی بود که آنها را تا این حد هیجان زده ندیده بودم. از هواداران بارسلونا می خواهم که به پروژه باشگاه ایمان داشته باشند. 

در حال تلاش برای کاهش دستمزدها هستیم

ژاوی قبلا گفت که حاضر است دستمزد یک سال آخر قراردادش را به باشگاه ببخشد. او بارها علاقه اش به بارسلونا را اثبات کرده است. ژاوی با عزت نفس رفتار کرده و هیچ وقت طمع نکرده است. ما در تلاش هستیم تا به قانون ۱:۱ برسیم و بتوانیم بازیکن جذب کنیم. چند روز پیش لالیگا به خاطر تلاش هایی که برای کاهش دستمزد انجام می دهیم به ما تبریک گفت. در پایان این فصل ما برای رسیدن به ۱:۱ تلاش می کنیم. آنها تصمیم خواهند گرفت که آیا می توانیم بازیکن جذب کنیم یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا