Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی ان اچ کی ژاپن، موارد ابتلا به کرونا در کره جنوبی و جنوب شرق آسیا رو به افزایش است؛ بطوری که اندونزی در روز گذشته بیشترین میزان مرگ و میر را در جهان بر اثر کرونا داشته است.

بر اساس این گزارش، مقامات اندونزی از افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در این کشور خبردادند و اعلام کردند که در روز چهارشنبه ۲ هزار نفر بر اثر ایم بیماری جان باخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز چهارشنبه ۴۵ هزار مورد از ابتلا به کرونا در اندونزی ثبت شد. گروهی از پزشکان و کارکنان بخش درمان عمومی اعلام کردند که از ماه گذشته در حدود ۲۷۰۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خانه‌های خود جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که اوضاع در کره جنوبی نیز وخیم گزارش شده است. براساس این گزارش، اگر چه بسیاری از مردم کره جنوبی برای رفتن به سفر در فصل تابستان برنامه ریزی کرده اند، اما آن‌ها باید در این موضوع تجدید نظر کنند. موارد ابتلا به کرونا در این کشور به حد نصاب جدیدی رسید. مقامات بهداشتی این کشورنیمه شب گذشته اعلام کردند که هزار و ۸۹۶ نفر جدید ابتلا به کرونا مبتلا شده اند.

در ادامه خبرنگار ان اچ کی گفت: موارد ابتلا به کرونا در خارج از شهر سئول پایتخت کره جنوبی در حال افزایش است.۳۰ درصد موارد ابتلا به این مناطق مربوط می‌شود. دولت کره جنوبی اعلام کرد که بیشتر موارد ابتلا به گونه دلتای ویروس کرونا مربوط است.

این نوع سویه کرونا نخستین بار در هند شیوع یافت. با شروع فصل تابستان افراد زیادی در کره جنوبی به مسافرت می‌روند. کیم بو کیوم (Kim Boo-kyum) نخست وزیر کره جنوبی در جریان جلسه کارگروه مقابله با کرونای دولت کره جنوبی در روز چهارشنبه اعلام کرد که شواهدی دال بر کاهش موارد ابتلا به کرونا مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا ابتلا به کرونا موارد ابتلا به کرونا ابتلا به کرونا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد مردی در بیرجند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان خراسان جنوبی، به دنبال کشف جسدی در بیرجند امروز "زارعی" بازپرس دادسرای مرکز استان به همراه تیم پزشکی قانونی و انتظامی در محل حاضر شد و دستورات اولیه را صادر کرد.

بنا به این گزارش هویت متوفی و اولیای دم نیز شناسایی شده و سایر اقدامات قانونی در حال انجام است.

دادگستری خراسان جنوبی اعلام کرد که علت فوت در دست بررسی است و رسانه‌ها از گمانه زنی اجتناب کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم