Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:41:57 GMT

بزرگراه غدیر در سبزوار به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۱۸۷۴

بزرگراه غدیر در سبزوار به بهره برداری رسید

شهردار سبزوار روز پنجشنبه در این مراسم گفت: "بزرگراه غدیر" حدفاصل بولوار توحیدشهر و جاده جوین - جغتای که از محل اعتبارات داخلی به بهره‌برداری رسیده است دارای ۲ مسیر رفت و برگشت به طول ۶ کیلومتر و عرض ۳۲ متر در هر دو طرف است.

سیدعلی کوشکی افزود: برای اجرای این طرح ۲۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و مستثنیات تملک شد و با بهره‌برداری از آن، فاز سوم کمربند ۱۰ کیلومتری کهن شهر دیار بیهق به عنوان شاخص ترین طرح عمران شهری سبزوار تکمیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با اجرای طرح کمربند محیطی شهر نه تنها ورودی‌ های شهر ساماندهی و حجم ترافیک میدان شهید بهشتی و بولوار سربداران به طور محسوس کاهش یافت بلکه مرز شهر نیز مشخص و رینگ محیطی شهر براساس طرح جامع و تفصیلی تکمیل شد. 

شهردار سبزوار گفت: یکی از شاخص‌ترین طرح‌های عمرانی شهرداری این شهر طی سالهای اخیر طرح کمربندی سبزوار است که در مسیر حاشیه شرق - شمال و غرب این شهر با طول ۱۰ کیلومتر طی چهار مرحله اجرا و کامل می شود.

وی افزود: ساخت جاده کمربندی در شهر سبزوار بر اساس مصوبه طرح جامع سال ۹۱ صورت گرفته و ایجاد دسترسی آسان شهروندان و خدمات شهری، کاهش ترافیک داخل شهر و جلوگیری از حاشیه نشینی از مزایای آن است.

گستره شهر سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد سه هزار و ۷۵۴ هکتار و جمعیت آن حدود ۲۵۰ هزار نفر است.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم افتتاح طرح شهرداری سبزوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم افتتاح طرح شهرداری سبزوار عید سعید غدیرخم افتتاح طرح شهرداری سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری

کوتاه شدن سفر‌های درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت که در نهایت منجر به کاهش آلودگی پایتخت می‌شود، از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری ششم با اولویت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه پل دور برگردان بزرگراه شهید باقری هم با هدف ایمن سازی تردد، روان سازی ترافیک و کوتاه شدن سفر‌های درون شهری عملیاتی شده است و هادی حق بین در روز‌های اخیر با بازدید از این پروژه آن را از طرح‌های مهم مناطق ۴ و ۸ دانست و گفت که اصلاح تقاطع‌های ناقص و ایجاد دسترسی‌های جدید در محور‌های مواصلاتی پایتخت از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری است که بهره برداری از آنها سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می‌شود.

به گفته او با توجه به ایام نوروز و خلوتی معابر نصب سازه‌های این پروژه در حال انجام است. سازه فولادی پل دوربرگردان باقری جانبازان، با عرشه ۴۸۰ تنی، به کمک ۲ جرثقیل ۱۰۰ و ۱۶۰ تنی هم اکنون در حال نصب است.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • تعریض پل دهرود، اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مشهد
  • بهبود اکوسیستم‌های شهری با مزارع خورشیدی زیست‌محیطی / توسعه محله اجتماعی هوشمند در شنژن
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایگاه پرتاب فضایی چابهار در سال جدید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم