Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه خانه مهر روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 20:30 به وقت تهران از آنتن شبکه جام جم پخش می شود.

به گزارش برنا؛ در روز پنجشنبه 7 مهر، دکتر سیدمحسن فاطمی– فوق دکترای روانشناسی از دانشگاه هاروارد- در برنامه حضور دارند و درباره نقش معنا در انبساط روان  صحبت می کنند.

در بخش آشپزی الناز بازماندگان قشمی طرز تهیه حلوای محلی قشمی و در بخش هنری حمیده بلدی ، دوخت گلابتون را آموزش می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه 8 مهر، دکتر حمیدرضا رخصت یزدی متخصص مغز و اعصاب  درباره درمان و پیشگیری سرگیجه مطالبی برای بینندگان برنامه ارائه می کنند.

 مافین موزی توسط نجمه درویشی و تکنیک رنگها توسط افسانه محمودی آموزش داده می شود.

برنامه خانه مهر روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 20:30 به وقت تهران از آنتن شبکه جام جم پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روانشناسی مغز درمان جام جم روانشناسی آشپزی شبکه جام جم خانه مهر رنگ شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی، امام جمعه شهر دهاقان در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان اظهار کرد: دانشجویان، فرزندان راستین این آب و خاک بوده که مایه روشنایی چشم و دل ایران و ایرانیان هستند. امیدوارم همگی تلاش کنند که تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد.

وی ادامه داد: جریان تعلیم و تربیت جریانی بوده مستمر که به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها سپرده شده؛ انسان در طول زندگی خود در حال تعلیم و تربیت است. اگر جریان تعلیم و تربیت در جامعه نهادینه و به شکلی مطلوب انجام شود، جامعه و مردم آن به سعادت و رستگاری خواهند رسید.

امام جمعه شهر دهاقان با اشاره به انجام مطلوب امور فرهنگی تأکید کرد: در دانشگاه‌ها باید تلاش شود که امور فرهنگی و انجام آنها نیز بیش از پیش در دستور کار و رسالت دانشگاه قرار گیرند، بر اساس اسناد بالادستی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌توان مطابق با دانش‌پژوهی و دانش‌پروری کار‌های خوب و فاخری را انجام داد، سوق دادن پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های مقطع دکتری به سمت امور فرهنگی، می‌تواند راهکار‌های خوب، مطالعه و تحقیق درباره مسائل فرهنگی جامعه و یافتن شیوه‌های مناسب انجام کار را برای جامعه به ارمغان بیاورد.

رضوانی افزود: با انجام این کار باعث تقویت روحیه پژوهش در امور فرهنگی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌شویم که علاوه بر آن، آثاری ماندگار و قابل اجرا را در دست خواهیم داشت تا بر اساس خط مش‌های آنها، قادر باشیم امور فرهنگی را بر اساس مطالعات علمی، در جامعه ساری و جاری کنیم.

وی با بیان لزوم انجام آموزش عملی در کنار آموزش نظری در دانشگاه‌های کشور عنوان کرد: در مباحث اقتصادی و درآمدزا، چنانچه دانشگاه علاوه بر تصدی‌گری در مباحث و امور آموزشی در رشته‌های تحصیلی، آموزش عملی رشته را نیز در دستور کار قرار دهد، رویکرد خوب و قابل قبولی خواهد بود.

امام جمعه شهر دهاقان اضافه کرد: تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و یا همکاری با این گونه شرکت‌ها به منظور آموزش عملی رشته‌های نظری در واحد‌های دانشگاهی، بدون تردید بسیار مطلوب و پسندیده است که باید این امر در دانشگاه‌ها نهادینه و اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • سعدی‌پژوهان در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • سعدی‌پژوهان صبح شنبه در شیراز بر خوان سعدی می‌نشینند
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • برگزاری یادبود دهمین سال درگذشت استاد باستانی پاریزی
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی