Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@09:45:38 GMT

محدودیت شبانه همچنان ادامه دارد؟

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۴۳۸

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای طرح‌های ممنوعیت سفر « از» و « به» شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد. ناطقان: سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: بنابر مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همچنان ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

 وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: در حال حاضر ترافیک و تردد روان در جاده‌ها در جریان است و اگر در نقطه‌ای بطور لحظه‌ای ازدحام دیده می‌شود به دلیل کنترل ترددها و ممانعت از سفر خودرو با پلاک‌های غیر بومی است.

 سردار حسینی از استقرار تیم‌های پلیس راه و راهور ناجا در ورودی و خروجی شهرها خبر داد و گفت: دوربین های هوشمند نیز تخلف رانندگان را ثبت و ضبط خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه محدودیت تردد شبانه خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور پابرجاست و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد. منبع: فارس برچسب ها: محدودیت شبانه ، طرح های ممنوعیت ، سفر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محدودیت شبانه طرح های ممنوعیت سفر جانشین پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی

به گزارش خبرآنلاین،سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در کل کشور شاهد تردد پرحجم هستیم ولی در محورهای شمالی تردد سنگین و نیمه سنگین است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: به دلیل حجم زیاد تردد در جاده‌های شمالی از ساعت ۱۳ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسدود کردیم این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

سردار مؤمنی گفت: با توجه به موج بازگشت مسافران بر اساس به شرایط جاده محدودیت اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۵۴۹ نفر جان باختن با توجه به اینکه برخی در بیمارستان بستری هستند احتمال دارد بیشتر هم شود.

وی ادامه داد: ۳۴۰ میلیون تردد در محورهای کشور ثبت شده است که بیشترین آن ۷ فرودین ماه بود که بیش از ۲۹ میلیون تردد داشتیم.

وی گفت: خستگی و خواب آلودگی عدم توجه به جلو از دلایل اصلی تصادفات است همچنین ۴۴ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو است.

سردار مؤمنی گفت: ۳۰ درصد تصادفات به علت واژگونی است که به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می‌افتد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888686

دیگر خبرها

  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز
  • ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محورهای شمالی کشور