Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته 20 هرمزگانی بر اثر کرونا فوت کردند و شمار جان باختگان به 1666 نفر رسید و این بی سابقه ترین فوتی ها از زمان شیوع کروناست.

نوروزیان افزود: جان باختگان در بازه سنی 31 تا 90 سال از شهرستان های میناب، سیریک، جاسک، قشم، بندرعباس،بشاگرد، بندرخمیر و رودان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بحرانی بودن وضعیت پذیرش در بیمارستان ها و تکمیل تخت ها افزود:همچنین امروز  290 نفر در استان بستری شدند که این نشان از طغیان شدید کرونا در همه نقاط استان است و در حال حاضر 121 نفر  در استان بستری هستند که حال 29 نفر از آنها وخیم و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همه افراد واجد شرایط از امروز می توانند با مراجعه به سامانه نوبت دهی واکسن کرونا، زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طغیان کرونا در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید راد بستری شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ورزش سه سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری شد.

کد خبر 840900 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • ارسال هوایی کمک‌های انسانی به غزه بازهم قربانی گرفت