Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:25:02 GMT

چین می‌تواند نقش سازنده‌ای را در افغانستان ایفا کند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۳۹۳

چین می‌تواند نقش سازنده‌ای را در افغانستان ایفا کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز پنجشنبه اعلام کرد که چین می تواند نقش سازنده‌ای را در افغانستان ایفا کند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، وزیر امور خارجه آمریکا در این باره گفت: اگر حضور چین در مناسبات افغانستان به حل و فصل مسالمت آمیز درگیری ها کمک کند، می‌تواند موضوع مثبتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آنتونی بلینکن» با اشاره به مذاکرات اعضای این گروه با مقامات چین نیز گفت که احدی نمی خواهد شاهد تصرف کامل افغانستان توسط این گروه و بازسازی حکومت آنها باشد.

این در حالیست که وی به ویرانی های ناشی از گسترش خشونت ها در افغانستان در پی ۲۰ سال اشغالگری نیرهای اشغالگر خارجی به سرکردگی تروریست های آمریکایی در افغانستان اشاره ای نکرد.

کد خبر 5268582

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا چین افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی تونس لبنان ترکیه فلسطین طالبان سوریه فرانسه جمهوری آذربایجان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چاشیانی گفت: در پی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۲ مبنی بر قطعی و افت فشار آب در قسمت‌هایی از شهرک رضوان بندر امام خمینی، گروه نگهداری و تعمیرات به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم و حفاری محل به رفع مشکل  اقدام و آب در جریان و اختیار مردم شهرک رضوان قرار داده شد.   چاشیانی ادامه داد: گروه‌های نگهداری و تعمیرات در شهر بندر امام خمینی در تعطیلات عید نوروز همچون روز‌های قبل در آماده باش کامل بوده و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل افت فشار شبکه آبرسانی شهرک رضوان بندر امام خمینی
  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • بازگشت جهانی داعش
  • پیروزی تاریخی فوتبال افغانستان در خانه هند
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • گراهام: باید در افغانستان داعش را هدف قرار دهیم