Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@13:57:11 GMT

کشف جسد مرد جوان در بند شوشتر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۶۳۲

کشف جسد مرد جوان در بند شوشتر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، مسعود باغبانی روز پنجشنبه با بیان اینکه این مرد روز یکشنبه حین شنا در رودخانه کارون حوالی روستای سیدان بخش عقیلی گتوند حادثه غرق شدگی برای او اتفاق افتاد افزود: حدود ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز جسد این مرد پس از چند روز جست و جو حوالی بند میزان شوشتر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مرد حدود ۲۲ سال سن نیز که صبح دوشنبه برای جست و جوی پیکر وی به رودخانه رفته بود در رودخانه کارون روستای سیدان بخش عقیلی گتوند حادثه غرق شدگی اتفاق افتاد که جسد این مرد پس از چند ساعت پیدا شد.

 هرساله تعداد زیادی از شهروندان گتوند در کانال های بزرگ آبیاری کشاورزی و رودخانه کارون در این شهرستان غرق می شوند، که نصب بیشتر علائم هشداردهنده و اعلام خطر  غرق شدگی  به مردم از سوی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ(گتوند) ضرورت دارد.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان از کمبود امکانات امداد و نجات از جمله ایستگاه غریق نجات، قایق و غواص رنج می‌برد؛ کمبود امکانات هنگام امدادرسانی در شرایط بحرانی مشکل ساز می‌شود.

 

پربیننده ترین جنایت در پارک؛ پایان کل کل های مجازی خواستگار شیاد در دام پلیس! ۳کشته در تصادف پژو پارس با یک موتور سیکلت در بوشهر زلزله ۸.۲ریشتری در آلاسکا آمریکا سیل راه ۱۰روستای خراسان شمالی را بست

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد

امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال 2023 میلادی بعنوان برترین فرنگی کار سال آسیا معرفی شد.

لازم به ذکر است نماینده شایسته ایران بعنوان نامزد آقای ورزش ایران در سال 1402 معرفی شده و برای انتخاب این کشتی گیر پرافتخار کد 109 را به شماره 300003 پیامک کنید.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • برنامه ریزی شركت نفت و گاز كارون برای تحقق شعار سال
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • برنامه‌ریزی نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • برنامه ریزی شرکت نفت و گاز کارون برای تحقق شعار سال