Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از دو رقابت با حضور ۷ تیم داخلی و خارجی، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان به میزبانی شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی عصر امروز پایان یافت.

در پایان این مسابقات که با رقابت فشرده و نزدیک چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی همراه بود، ملی حفاری ایران توانست با ۵۱ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم اوکراین با ۵۰ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم نیروی زمینی ارتش نیز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

رده بندی نهایی ۷ تیم حاضر در این رقابت ها به شرح زیر است:

۱- ملی حفاری ایران، ۵۱ امتیاز

۲- اوکراین، ۵۰ امتیاز

۳- نیروی زمینی ارتش، ۵۰ امتیاز

۴- ترکیه، ۴۱ امتیاز

۵- عراق، ۳۴ امتیاز

۶-دریاچه ارومیه، ۳۳ امتیاز

۷-مغولستان، ۲۷ امتیاز

 آناتولی از اوکراین که عنوان قهرمانی دسته ۱۲۰ کیلوگرم را کسب کرده بود، به عنوان برترین لیفتر این رقابت ها انتخاب شد. در این بخش شهرام ساکی، قهرمان دسته فوق سنگین از تیم نیروی زمینی در رده دوم قرار گرفت و دیمیترو از اوکراین، نایب قهرمان دسته فوق سنگین در رده سوم برترین لیفترهای مسابقات قرار گرفت. 

منبع: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان عبدالمهدی نصیرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان عبدالمهدی نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...