Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی گنبدکاووس گفت: با فروکش کردن آب رودخانه اوغان در حومه روستای بایلر که از بامداد امروز به دلیل بارش شدید، رگباری و نقطه‌ای باران در این شهرستان و مناطق بالادست آن طغیان کرده و یک دهنه پل آن را زیر آب برده و جاده گنبد به کلاله را نیز مسدود کرده بود، با تلاش نیروهای راهدای و حمل و نقل جاده‌ای جهت پاکسازی محل، ساعاتی قبل این محور بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا باقری افزود: با بازگشایی جاده گنبدکاووس - کلاله هم اکنون تردد خودروها در محور از سر گرفته شده است.

وی اظهارداشت که براثر بارش‌های رگباری چهارشنبه شب و بامداد امروز یک واحد مرغداری ۱۵ هزار قطعه‌ای در روستای چپرقویمه گنبدکاووس به طور کامل خسارت دید و ۲ واحد مسکونی این روستا نیز دچار آبگرفتگی شد.

**

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان از بستری شدن ۱۹ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون هزار و ۴۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان شمالی بستری هستند که ۱۵۵ نفر از آنان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر عبدالرضا فاضل از مردم خواست برای بهتر شدن اوضاع و حفظ جان خود و عزیزانشان، شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا را به طور کامل رعایت کنند.

همچنین به گفته مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان، تاکنون ۱۴۶ هزار و ۳۴۱ نفر در استان نوبت اول واکسن کرونا و ۳۹ هزار و ۸۵۵ نفر دیگر نوبت دوم این واکسن را دریافت کردند.

علی باقری افزود: ۱۲ هزار و ۴۰۶ دُز از واکسن‌های تزریق شده در گلستان از نوع واکسن ایرانی برکت بوده است.

وی اظهارداشت: هم اکنون افراد ۵۸ سال به بالا استان گلستان (متولدین۱۳۴۲ و قبل از آن) امکان ثبت‌نام در سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir را دارند ضمن اینکه در شهرستان‌های آق قلا، گمیشان و مراوه‌تپه نیز امکان تزریق کرونا به افراد بالای ۵۰ سال فراهم است.

**

طبق اعلام نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گلستان، در دومین روز از آزمون کارشناسی ارشد پنج هزار و ۶۰۳ داوطلب از این استان در ۳۴ رشته با هم رقابت کردند.

مهدی کاشانی نژاد بابیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد از دیروز چهارشنبه /۶ مرداد/ آغاز شد و فردا نیز ادامه دارد، افزود: در آزمون امسال ۹ هزار و ۷۹۴ داوطلب از این استان در ۱۳۱ رشته شرکت کردند.

**

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت که صبح امروز در روستای پاقلعه، مسیر جنگلی سرگل در جاده رامیان به شاهرود یک خودروی نیسان پیکاپ پس از انحراف از مسیر به دره سقوط کرد و ۲ سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

علی غلامی افزود: ۲ تیم از نجاتگران امداد و نجات با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و جانباختگان که ۲ مرد ۴۵ و ۵۲ ساله بودند را از خودرو رها کرده و پس از انتقال به پایین دست، تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی یادآور شد: ساعت ۲۱:۵۱ شب گذشته نیز با گزارش تصادف ۲ پراید در جاده شاهرود به آزادشهر، روستای تیل آباد محدوده امامزاده محمد، ۲ تیم از نجاتگران با بکارگیری آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

غلامی افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان جان خود را از دست داد و یک مصدوم به‌دلیل مولتی تروما (شکستگی فمور و ترومای کمر) توسط نیروهای هلال احمر و ۶ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منطقه منتقل شدند.

** 

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس، هفت دانش آموز این شهرستان در مرحله کشوری سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری "فردا"، رتبه‌های برتر را کسب کردند.

عمران رحمانی و الین آق آتابای در رشته دوتار محلی مقام اول، بیتا عنایت در رشته تنبک مقام دوم، سهیلا ریگی در رشته اینفوگرافی مقام سوم، رمیصا کر در رشته دوتار محلی مقام سوم، پارمیدا اکبرپور در رشته طراحی با زغال مقام سوم و عارف مختومی در رشته قالی‌بافی مقام سوم این جشنواره را از آن خود کردند.

** 

فرماندار بندرگز گفت که یک تالار پذیرایی در این شهرستان به دلیل برگزاری مراسم عروسی در وضعیت قرمز کرونایی پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد.

حسین احمدی افزود: مالک این واحد پذیرایی با وجود هشدارهای جدی ستاد مقابله با کرونا و توصیه‌های متولیان حوزه سلامت بندرگز، شب گذشته اقدام به برگزاری بدون مجوز مراسم جشن و نقض شیوه‌نامه بهداشتی کرده بود.

**

فرماندار گرگان نیز گفت که تاکنون بیش از ۶٠ هزار نفر از افراد بالای ۶۰ سال در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند. 

محمد حمیدی با بیان اینکه ١١ مرکز واکسیناسیون کرونا در گرگان وجود دارد که با ظرفیت تزریق روزانه سه هزار دُز فرآیند واکسیناسیون عمومی را انجام می‌دهند، افزود: با تجهیز و آماده شدن سه مرکز دیگر ظرفیت روزانه تزریق واکسن کرونا در این شهرستان به ۶ هزار دُز خواهد رسید.

استان گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۱۴ شهرستان سکونت دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا بارندگی گرگان گلستان تصادفات جاده ای آزادشهر دانش‌آموزان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا بارندگی گنبدکاووس ویروس کرونا بارندگی گرگان گلستان تصادفات جاده ای آزادشهر دانش آموزان سازمان امداد و نجات هلال احمر مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

دریافت 44 MB کد خبر 6088195

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا