Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد امین طباطبایی عصر امروز با شکست برابر شطرنج باز نامدار روسی  از صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی این رشته که در شهر سوچی برگزار می شود بازماند. طباطبایی با درخشش در مسابقات سوچی به نخستین ایرانی تبدیل شد که جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب می کند.

بعد از باخت طباطبایی به شطرنج باز روسی سایت فدراسیون جهانی این رشته نسبت به درخشش وی واکنش نشان داد و نوشت: متاسفانه محمد امین طباطبایی، استاد بزرگ ارزنده ایران با درخششی مثال زدنی به پایان‌ راهش در جام جهانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است او نخستین ایرانی در تاریخ شطرنج است که توانسته به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند. جایزه ۳۵ هزار دلاری کمترین پاداش او برای این توفیق بی نظیر و برجسته است.     

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شطرنج پرهام مقصودلو حسن تامینی شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاد علیرضا قراگوزلو هنرمند و استاد گرافیک که در ۴۵ سال گذشته همواره در عرصه‌های مختلف با خلق آثار هنری نقش آفرین بوده است به عنوان چهره شاخص در هنر انقلاب اسلامی معرفی و با اهدای لوح و تندیس از این هنرمند انقلابی تجلیل شد.

به گفته مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم یکی از وظایف این حوزه رصد آثار هنری هنرمندان در رشته‌های مختلف است که در سال گذشته با بررسی آثار علیرضا قراگوزلو به ویژه آثار فاخر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نمایش جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و همچنین تعهد و تخصص ایشان در خلق آثار هنری پس از بررسی‌های مختلف و نظر کارشناسان حوزه هنری نام برده به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب برگزیده شد.

حسینی افزود: ما در حوزه هنری بر آنیم تا ضمن شناسایی استعداد‌های هنری و حمایت از آثار آنها در موضوعات انقلاب راه‌های معرفی این هنرمندان و آثار آنها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند/ رقابت پنج هنرمند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی