Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رسانه قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای درباره از دسترس خارج شدن صفحه رئیس قوه قضائیه از سوی اینستاگرام اعلام کرد: حتما تلاش خواهد شد این راه ارتباطی با مردم در فضای مجازی مجددا برقرار گردد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضائیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در حالی که روز گذشته و به مناسبت ایام مبارک عید سعید غدیر صفحه اینستاگرام حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه رسما آغاز به فعالیت نموده بود تا امکانی برای ارتباط مستقیم با مردم شریف و فعالین فضای مجازی باشد، این صفحه از ساعاتی پیش و به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده است

این اطلاعیه می‌افزاید:

در ساعات اولیه اغاز به کار اینستاگرام @ejeii_org این صفحه با استقبال بسیار گسترده کاربران روبرو شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز رسانه در پایان اطلاعیه خود در این زمینه تاکید کرده پیگیری‌ها جهت اطلاع از دلایل از دسترس خارج شدن این صفحه و بازگرداندن آن آغاز شده و حتما تلاش خواهد شد این راه ارتباطی با مردم در فضای مجازی مجددا برقرار گردد همچنین صفحات دیگر ایشان در دیگر شبکه‌های اجتماعی هم به زودی جهت ارتباط دو سویه با مردم اغاز به کار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی قوه قضائیه عید غدیر مرکز رسانه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم خصوصاً خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضائی استان قرار دارد.

کد خبر 846694 منبع: مهر برچسب‌ها استان بوشهر خبر مهم فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر