Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:33:20 GMT

دو رکورد ویژه پرسپولیس در لیگ بیستم/عکس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۰۰۳

دو رکورد ویژه پرسپولیس در لیگ بیستم/عکس

فردا با برگزاری مسابقات هفته پایانی لیگ بیستم رسما به پایان خواهد رسید و قهرمان این لیگ طولانی مشخص خواهد شد. پرسپولیس و سپاهان دو مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند که البته شانس شاگردان یحیی گل‌محمدی بیش از تیم اصفهانی است.

پرسپولیس با یحیی در لیگ بیستم عملکرد موفقی داشته و توانسته دو رکورد ویژه را از خود به جای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرمزها در این فصل میانگین امتیازی فوق‌العاده ۲.۷۳ را در بازی‌های خانگی به ثبت رسانده‌اند که بهترین میانگین امتیاز بازی‌های خانگی در تاریخ لیگ برتر است.

علاوه بر این تیم پرسپولیس تا اینجای کار ۱۱ بازی خانگی پیاپی خود را برنده شده که این تیم را به رکورد این تیم در لیگ شانزدهم رسانده است. قرمزها اگر اولین بازی خانگی خود در لیگ بیست و یکم را برنده شوند از رکورد قبلی عبور خواهند کرد و بار دیگر در صدر بیشترین پیروزی خانگی پیاپی در تاریخ لیگ برتر قرار خواهند گرفت.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیستم یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب موفق شد با شکست ۲-۱ میلان در دربی دلامادونینا قهرمانی‌اش در این فصل سری A را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی آنهاست و این به بدان معنی است که آنها می‌توانند دومین ستاره را به پیراهن‌شان اضافه کنند.

با این حال برخی از هواداران رقیب مانند طرفداران یوونتوس همچنان معتقد هستند که تعداد قهرمانی‌های نراتزوری یکی کمتر است. چراکه به دلیل رسوایی کالچوپولی قهرمانی سال ۲۰۰۶ از آنها گرفته شده و به اینتر داده شده است.
میلانی‌ها هم دیدگاهی مشابه دارند و در دیدار امشب هم هواداران افراطی این باشگاه با نصب بنری به این اتفاق اشاره کردند.
در میان این حواشی، آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس شیوه دیگری را برای کری خواندن انتخاب کرده است.

او پس از سوت پایان بازی با پستی در شبکه اجتماعی اکس (توییتر سابق) تاریخ قهرمانی بیستم یوونتوس در سری A را به همراه شعار باشگاه منتشر کرده تا به اینتری‌ها بگوید بانوی پیر زودتر از آنها به قهرمانی بیستم رسیده است.

یوونتوس در سال ۱۹۸۲ موفق به کسب بیستمین قهرمانی در سری A شد و پس از سال‌های درخشان و فوق‌العاده، تعداد قهرمانی‌های آنها اکنون ۳۶ است.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)