Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام رسمی باشگاه وستهام، آلفونسو آرئولا دروازه بان ۲۸ ساله تیم فوتبال پاری سن ژرمن که از زمان پیوستن کیلور ناواس به این تیم فرانسوی کمتر فرصت بازی برای پاریسی‌ها را داشت، با قراردادی یک ساله و قرضی تا تابستان ۲۰۲۲ به تیم فوتبال وستهام در لیگ جزیره پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرئولا که با فرانسه به قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۸ هم رسیده، در ۲ فصل اخیر و پس از حضور کیلور ناواس فرصت خودنمایی در پارک دو پرنس را محدود دیده و به شکل قرضی در رئال‌مادرید و فولام حضور داشته است.

این دروازه بان اکنون و بعد از پیوستن دوناروما به پاری سن ژرمن چاره‌ای جز ترک این تیم نداشت، چرا که به نظر می رسد دیگر فرصتی برای حضور در دروازه این تیم فرانسوی پیدا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)

در دیداری که هر ۵ گل در نیمه اول به ثمر رسید، سهم پاریسی ها ۴ گل بود تا شاگردان لوئیز انریکه به راحتی سه امتیاز دیگر به حساب خود واریز کنند.

دانلود (64.8MB)

دیگر خبرها