Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:55:47 GMT

نوروزی‌نژاد به هاگن آلمان پیوست

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۱۰۴

نوروزی‌نژاد به هاگن آلمان پیوست

پویا نوروزی نژاد لژیونر هندبال ایران برای فصل جدید به تیم هاگن آلمان ملحق شد.

به گزارش ایسنا، پویا نوروزی‌نژاد ملی پوش هندبال ایران برای فصل جدید به تیم هاگن (VfL Eintracht Hagen) آلمان پیوست. نوروزی نژاد  تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد بسته است.

نوروزی‌نژاد در فصل قبل در تیم کوبورگ در لیگ بوندسلیگا مشغول بود و از اواسط فصل اعلام کرد که برای فصل بعد از این تیم جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ هندبال بوندسلیگا ۲، از شهریور آغاز می‌شود و تیم هاگن در اولین دیدارش در تاریخ ۲۰ شهریور ساعت ۱۹ به وقت آلمان مقابل تیم فرندورف (Tus Ferdorf) به میدان خواهد رفت.

مدیر ورزشی تیم هاگن از انتقال پویا نوروزی‌نژاد به این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت: بسیار خوشحالیم که هنوز هم در این مقطع زمانی می‌توانیم نقل و انتقالات خوبی داشته باشیم. پویا یک بازیکن تهاجمی و یک مدافع با سرعت بالا است که ما او را به خدمت گرفتیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال پویا نوروزی نژاد نوروزی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت