Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر در این نشست که با دستور کار انتخاب نمایندگان مناطق جهت ارتباط و پیگیری مسائل و مشکلات صورت گرفت، گفت: بیش از یکسال از حضور در بین مردم محروم شدیم،  عدم حضور در بین مردم به سبب رعایت سلامتی آنها و بنا به توصیه حوزه بهداشت و درمان بود.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که در این جمع حضور دارند می‌دانند چقدر علاقمند به حضور در میان مردم هستم، افزود: با اقدامات صورت گرفته اعتبارات استان نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گازرسانی به زیلایی در بودجه گنجانده نشده بود که برای آن رقم بودجه گرفتم، سد چهاره را کمتر از یکصد روز پروانه و جواز آن را اخذ کردیم و بیش از ۵۰ میلیارد برای آن لحاظ شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای سد تنگ سرخ و دیگر پروژه‌های استان از برخی سنگ‌انداری‌ها گلایه کرد و گفت:
وی ا ابراز ناراحتی از برخی سنگ اندازی‌ها گفت: آنهایی که با شعارهای زیبا اما توخالی آمدند، جایگاه‌هایی را اشغال و مردم را خسته کردند هنوز دست بردار نیستند. از آنها ناراحتم، از جانب خودم و به نمایندگی از مردم به آنها می گویم که دست بردارید تا از ریل توسعه خارج نشویم.

وی خطاب به برخی تمامیت خواهان عنوان کرد: دنبال تسویه حساب نباشید زیرا کارنامه شما برای مردم مشخص است، بیایید دست به دست هم دهیم و برای استانی آباد تلاش کنیم، اگرچه این خواسته از سر ضعف بنده نیست بلکه به علت تمامیت خواهی خواص دردسر ساز است که به دنبال گذاشتن چوب لای چرخ توسعه استان هستند.

روشنفکر تاکید کرد: با خود عهد بسته‌ام در این مجلس انقلابی باشم اما نه انقلابی جعلی، بدلی و پفکی، دنبال این هستم که در رفتار، کردار، گفتار و حتی در عمل انقلابی باشم و حتی بعد از دوران خدمت نیز بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بر اساس شاخص‌های ایشان به عنوان فرد انقلابی خدمت کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه ها گفت: برخی رسانه‌ها متاسفانه در بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی ادعا کردند روشنفکر یکی از امضاکنندگان طرح بوده، اما طی مکاتبه با هیئت رئیسه این ادعای کذب مشخص شد، طی روزهای اخیر مجدد توسط برخی رسانه‌ها این بحث باز شد درحالیکه واقعیت ندارد، خطاب به این بزرگواران عرض می‌کنم چرا برخی اوقات فضا را مسموم می کنید و با سم پاشی اذهان عمومی را به سمتی می برید که بدبینی ایجاد شود؟

وی خاطرنشان کرد: این بحث سوخته و تکراری را بارها تکرار کردید در حالیکه اولویت بنده و خیلی از نمایندگان نگاه به معیشت و اشتغال مردم است و به چنین مواردی بها نمی‌دهم، نگاهم به سفره مردمی است که با برخی تنگ نظری‌ها هر روز کوچک‌تر و کمرنگ‌تر می شود و تأکید می‌کنم با هر طرح و لایحه‌ای که سفره مردم را کوچک‌تر و کمرنگ‌تر کند، مخالف هستم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس فضای مجازی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی