Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:34:51 GMT

مشکلات دستگاه کارتخوان اتوبوس‌های شهری رفع شده است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۱۹۰

مشکلات دستگاه کارتخوان اتوبوس‌های شهری رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان موضوع «چرا دستگاه کارت شارژ اتوبوس‌ها کار نمی‌کند؟» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری این سوژه؛ حافظ قشلاقی اظهار کرد: در حال حاضر کلیه دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌های شهری فعال بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌های شهری توسط شرکت خصوصی مستقر در تهران انجام می‌شود، افزود: بعضا مشاهده می‌شود که بعضی از دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌های شهری دچار اختلال شده که منشا آن اختلالات به‌وجود آمده از سوی شرکت است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل بیان کرد: در مشکلاتی هم که از نظر سخت افزاری ایجاد می‌شود بلافاصله کارشناس فنی سازمان در اتوبوس حاضر شده و مشکل احتمالی را رفع می‌کند.

قشلاقی گفت: این سازمان برنامه جدیدی را برای هوشمندسازی هرچه بهتر اتوبوس‌های شهری تدوین کرده که بر این اساس ضمن عقد قرداد جدید به یک شرکت پیشرفته‌تر مشکلات نرم افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌ها به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: پنج هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید رضا شهرکی در بازدید از پویش چشم به راهیم در شهرستان رودبار اظهار کرد: در یازده روز گذشته با رشد دو و یک دهم درصدی خدمات رسانی به مردم، با پوشش کامل همه نیازهای بخش حمل و نقل جاده‌ای، برای تمام مقاصد، بلیط‌ها به صورت پیش فروش و روز فروش به مردم فروخته شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری‌های پلاک عمومی استفاده کرده‌اند و ۹۵ هزار راننده حرفه‌ای هم در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت مسافربری جا به جایی مسافران را در ایام نوروز برعهده داشته‌اند.


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از این پویش گفت: پس از پایان دور دوم سفرهای نوروزی، برنامه ریزی سفرهای عید فطر را در پیش داریم که دور سوم سفرهای فروردین ماه و آغاز بهار است.

حمیدرضا شهرکی با بیان اینکه ناوگان عمومی کشور برای ارتقای کمیت و کیفیت حمل و نقل عمومی به تجهیزات و امکانات نیاز دارند، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و تفاهم با تولید کنندگان داخلی، قرار است ۵ هزار دستگاه اتوبوس به حمل و نقل عمومی کشور اضافه شود که ۲ هزار دستگاه در سال ۱۴۰۳ در مسیرهای اتوبوس رانی استان‌ها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان کد خبر 739863

دیگر خبرها

  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته