Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:   کتاب تاریخ ۱۰۰ ساله احداث راه و بزرگ راه های استان با عنوان" از راه مالرو تا بزرگراه در سیستان و بلوچستان" یک اثر نفیس و ارزشمند در حوزه تاریخ احداث راهها در این استان بشمار می رود که با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و تاریخی تهیه و انتشار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این کتاب با افزایش آگاهی در مورد جامعیت و سرعت اتفاقات طی ۱۰۰ سال اخیر در روند رشد و توسعه راههای استان دارای نقش کلیدی و اثر گذار در آینده استان خواهد بود که می تواند الگوی سایر دستگاهها نیز باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست راه را یکی از شاخص های اساسی شکل گیری و توسعه تمدن ها و پیش نیاز برای جستجو و حصول دست آوردهای نوین عنوان کرد و افزود: در هنگام بررسی تاریخ این اداره کل ردپای یک قرن خدمت همکاران را یافتم و از روی حق شناسی بر خود واجب دانستم که افزون بر جدیت در حوزه طرح های اجرایی در آستانه قرن تازه شمسی تلاش ۱۰۰ ساله همکاران خود را در قالب پژوهشی جامع برای ثبت در تاریخ استان به یادگار در دست آیندگان قرار دهم.

عطاء اله اکبری افزود: در انتشار این کتاب تاکید بر این بود که اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در خدمت به این سرزمین و مردمانش چه نقش بسزایی داشته و در زمره قدیمی ترین ادارات نوین استان بوده است.

وی تاکید کرد: کتاب از جمله پایدارترین و سالم‌ترین محصولات فرهنگی محسوب می‌شود که به حق یکی از ابزارهای کمال بشری محسوب می شود و به عنوان آینه‌ای است که بخش اعظم ره‌آورد تمدن‌های ماندگار تاریخ را به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)

رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " تقدیر کرد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه "محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) " و در روز ولادت باسعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انتهای معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر بهترین بنده خویش نازل و این کتاب نورانی را به‌عنوان شفاء و رحمت برای مومنین معرفی فرمود و چه‌بسیار مشکلات و سختی‌ها که به برکت تمسک به قرآن به گشایش و خیر و رحمت منتهی شده است.

ضمن تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران، برنامه‌ریزان و کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، امیدوارم با استعانت از فیوضات و انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.

دیگر خبرها

  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از طرح تامین آب شهر زاهدان
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • پیشگیری از بیماری هاری ارزان و قطعی است ؛ از تحریک سگ و گربه بپرهیزید
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • بیشترین بیماری هاری توسط سگ و گربه ایجاد می‌شود
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان