Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپدری بی رحم که پس از تجاوز به دخترخوانده 17 ساله اش او را به قتل رسانده بود بازداشت شد. این مرد محکوم شده که به مدت چند سال دختر همسرش را مورد تجاوز قرار داده  و در آخر او را به قتل رسانده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا،  بنا برا اطلاعات پلیس مادر قربانی نیز به جرم همدستی با شوهر 41 ساله اش برای سرپوش گذاشتن در قتل دخترش و بی گناه جلوه دادن همسر دستگیر شد اما این در حالی است که این زن به قاضی پرونده بیان کرد که همسرش تهدید کرده بود در صورتی که موضوع تجاوز و قتل دخترش را به پلیس گزارش دهد او را می کشد به همین دلیل مجبور به همکاری با وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در جریا تحقیقات پلیس مشخص شد که ناپدری بی رحم پس از کشتن دختر خوانده اش وقتی متوجه می شود قربانی از آزارهای گذشته وی با دوستانش صحبت کرده اس ام اس هایی به دوستان وی زده و همه گفته های خود را تکذیب کرده اما با این وجود باز هم در دام قانون گرفتار شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تجاوز اخبار حوادث تجاوز قتل پس از تجاوز تجاوز ناپدری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهاره رهنما کرونا قیمت امیرخسرو عباسی جواد عزتی جواد عزتی در زخم کاری جواد عزتی اینستاگرام جواد عزتی و همسرش قتل بیوگرافی بهاره رهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا ضربت با اعلام این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر فروشندگان قرار می‌گیرند که یکی زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش بوده‌اند.

سرهنگ ضربت افزود: این مساله سبب می‌شود که این مادر و دختر با مادر و دختر فروشنده مشاجره کرده و سپس با آنها درگیر شوند و آن گونه که در تحقیقات اولیه مشخص شده دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند و در ادامه درگیری، مادر این دختر ۱۱ ساله نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح کرده و سپس فرار می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند و سپس موفق شدند امروز پنجشنبه مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی عنوان داشت: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند.

کد خبر 6081931

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • قتل در مزون لباس
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی